سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
تخفیف‌های ویژه کتاب به‌مناسبت هفته ملی کودک

انتشارات چشمه و ققنوس به مناسبت روز ملی و هفته کودک تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) دو انتشارات ققنوس و چشمه به مناسبت (16 مهر‌ماه) روز ملی کودک و هفته‌ای که به این مناسبت اختصاص یافته، تخفیف ویژه را برای کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته‌اند.

آرزو طیرانی، مدیر فروش بخش کودک و نوجوان نشر چشمه درباره این تصمیم به خبرنگار(ایبنا) گفت: با توجه به افزایش قیمت کتاب و همچنین ایجاد انگیزه برای مطالعه، انتشارات چشمه پنج درصد تخفیف را برای کتاب‌های کودک و نوجوان پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: سه روز از هفته ملی کودک برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است و تخفیف روی فاکتور کتاب‌فروشی‌ها اعمال می‌شود.

این مسئول انتشارات چشمه ضمن بیان این مطلب که برخی کتاب‌فروشی‌ها خود در این طرح مشارکت دارند و تخفیف‌هایی را به مشتریان خود می‌دهند، گفت: اگر تخفیف در کتاب‌فروشی‌ها در شرایط عادی 30 درصد است، انتشارات 5 درصد به این 30 درصد اضافه می‌کند که در مجموع 35 درصد می‌شود. 

طیرانی ادامه داد: پخش انتشارات چشمه با 26 ناشر کودک و هفت ناشر حوزه بزرگسال که در حوزه کودک نیز فعالیت می‌کنند، همکاری دارد و طرح تخفیف روز ملی کودک شامل کتاب‌های این ناشران نیز می‌شود.
 
سعید رهنمایی، مدیر بخش فروش انتشارات ققنوس نیز درباره تخفیف این انتشارات به مناسبت هفته کودک گفت: از دو‌سه سال گذشته به مناسبت روز جهانی کودک، کتاب‌های حوزه کودک و نوحوان را با تخفیف بیشتری به کتاب‌فروشی‌ها عرضه می‌کنیم.

این فعال بازار کتاب با اشاره به هدف از برگزار این طرح توضیح داد: افزایش آورده برای کتابفروشی‌ها و همچنین افزایش توان برای خرید کتاب در این طرح از اهداف ما به‌شمار می‌آید.

وی افزود: به نظر می‌رسد، اعمال تخفیف به بهانه این روز تلاشی برای جلب توجه به موضوع کودک است. تخفیف کتاب‌های کودک انتشارات ققنوس، دو روز از هفته کودک را شامل می‌شود. با توجه به بضاعت انتشارات این تخفیف اعمال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها