سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
افتتاح کتا‌ب‌فروشی «کتاب اسم» در خیابان انقلاب با چند غافلگیری

کتاب‌فروشی جدید نشر اسم با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و کتاب‌دوستان در خیابان انقلاب به‌طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) عصر سه‌‌شنبه(5 مرداد‌ماه) جشن افتتاح رسمی کتاب‌فروشی جدید نشر اسم با دورهمی نویسندگان همکار این نشر و علاقه‌مندان به کتاب در این کتاب‌فروشی برگزار شد.

کتاب‌فروشی نشر اسم، پنج‌شنبه 6 تیر‌‌‌‌ماه با برگزاری آئین ابتکاری «کتاب‌بَران» از کتاب‌فروشی ترنجستان اسباب‌کشی کرد تا اهالی خیابان انقلاب و کتاب‌دوستان شاهد آغاز به کار یک کتاب‌فروشی جدید در این منطقه باشند.   

کتاب‌فروشی نشر اسم با مساحت 400 متر با مدیریت سعید مکرمی، مدیرمسئول نشر اسم اداره می‌شود و کتاب علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف از‌جمله روان‌شناسی، دین،‌ تاریخ،‌ ادبیات، بازار‌یابی و اقتصاد، سینما و هنر را عرضه می‌کند. بیش از 70 درصد این فضا به عرضه کتاب‌ اختصاص دارد؛ البته دست‌اندرکاران به رسم کتاب‌فروشی‌های مدرن، کافه و عرضه بازی‌ را نیز در دستور داشتند.    


افتتاح این کتاب‌فروشی روز متفاوتی را برای مسئولان نشر اسم که به گفته مکرمی با کوله‌باری از تجربه مدیریت ترنجستان با خود به فضای جدید آورده‌ بودند، رقم زد و استقبال مردم، چشم‌گیر بود؛ البته چند غافلگیری نیز برای مخاطبان کتاب‌دوست پیش‌بینی شده بود.

مخاطبان طی دو ساعت برگزاری مراسم افتتاحیه فرصت داشتند از تخفیف 10 درصدی همه کالا‌های کتاب‌فروشی اعم از کتاب و دیگر اقلام استفاده کنند.

برگزاری مسابقه «جام واکنش»، دیگر غافلگیری این روز بود. بازی فکری، محور این مسابقه بود و برنده این بازی، صاحب یک کارت طلایی شد که با آن می‌تواند یک ماه از کتاب‌فروشی اسم با تخفیف 20 درصدی خرید کند.

مهمانان دورهمی امروز کتاب‌فروشی نشر اسم، طی دو ساعت برای کسب مقام اول مسابقه عکاسی نشر اسم دنبال بهترین سوژه‌ها‌ بودند. عکاسان حرفه‌ای و غیر‌حرفه‌ای برنده این مسابقه باید عکس‌های خود را در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارند. دومین کارت طلائی به سه برنده این مسابقه اهدا می‌شود و می‌توانند یک ماه بدون محدودیت با 20 درصد تخفیف خرید کنند.    

حضور جوانان و نوجوانان در آئین افتتاح کتاب‌فروشی نشر اسم پرر‌نگ بود. در ساعت پایانی این برنامه سعید مکرمی، مدیر مسئول نشر اسم در جمع دوستداران کتاب حاضر شد و گفت: هم‌زمان با افتتاح دومین کتاب‌فروشی نشر اسم، اعلام کردم به‌زودی اخبار خوشی را می‌شنوید و امروز می‌گویم آن خبر خوش که وعده آن‌را داده بودم امروز است. افتتاح کتاب‌فروشی نشر اسم در خیابان انقلاب.

 وی همچنین گریزی به وضعیت کتاب‌فروشی‌ها زد و ادامه داد: می‌دانیم در وضعیت فعلی صنعت نشر، تاسیس کتاب‌فروشی بدون حمایت دولتی بسیار دشوار است و اگر نبود همکاری دوستانم در مجموعه نشر اسم این کتاب‌فروشی افتتاح نمی‌شد.

مکرمی در پایان خطاب به کتاب‌دوستان گفت: دعا کنید خبر‌‌های خوب دیگری در راه باشد.


در پایان، جشن تولد کتاب‌فروشی جدید نشر اسم با برش کیک در جمع اهل کتاب، کامل شد. فروشگاه جدید نشر اسم در خیابان انقلاب نرسیده به چهار راه وصال پلاک 26/11 واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها