چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
همکاری طرح تاپ با یک ناشر قطری در نمایشگاه کتاب

به گفته مسئول غرفه قطر، مذاکرات ابتدایی برای تعاملات طرح تاپ با یک ناشر قطری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در غرفه‌ای که برای قطر در نظر گرفته شده است، انتشاراتی که مستقیم با وزارت فرهنگ و ورزش قطر در ارتباط است، حضور دارد. 

به گفته مسئول غرفه قطر، در روزهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این غرفه با چند نویسنده مذاکرات ابتدایی انجام شده است که اگر ادامه پیدا کند کتاب‌های این نویسندگان را چاپ خواهند کرد. عمده فعالیت این انتشارات در حوزه کتاب‌های داستانی و فرهنگی است. 

همچنین از مشاغل مختلف برای همکاری مختلف به این غرفه مراجعه کرده‌اند و مسئول غرفه اطلاع داده که تا جایی که بتوانند با آن‌ها همکاری خواهند کرد. برای مثال فردی برای چاپ کتاب قرآن طلاکوب به این غرفه مراجعه کرده است که پس از مذاکرات ابتدایی، برای همکاری ارتباط برقرار خواهد شد. 

همچنین نویسندگانی با مسئولان این غرفه مذاکراتی انجام داده‌اند و ناشران زیادی به این غرفه مراجعه کردند.

به گفته مسئول غرفه از طرح تاپ به آن‌ها مراجعه شده، مذاکرات ابتدایی انجام شده است و قرار شد برای مسئولان غرفه قطر بروشوری فرستاده شود که هنوز به دست آن‌ها نرسیده است. مسئول غرفه قطر ادامه می‌دهد قرار شده با حفظ قوانین و مقررات کتاب‌های آن‌ها منتشر شود. کارشناسان قطر آثار را بررسی می‌کنند و برای کتاب‌هایی که سازگاری با وضعیت فرهنگی و اقتصادی این کشور داشته باشد، اقدامات تکمیلی انجام خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها