چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
استقبال کتاب‌دوستان از ساعات اولیه نمایشگاه سی‌ودوم

با توجه به اینکه نخستین روز نمایشگاه، یک روز غیرتعطیل و کاری (چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه) است، انتظار می‌رفت سی‌ودومین نمایشگاه کتاب آغاز آرام و خلوتی را تجربه کند اما حضور کتاب‌دوستان از ساعت اولیه، این گمانه‌زنی را رد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حضور قابل توجه اهالی کتاب در سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران، آن‌هم در نخستین ساعات فعالیت این رویداد بزرگ، اتفاق قابل توجهی است که نویدبخش موفقیت است. 

با توجه به اینکه نخستین روز نمایشگاه، یک روز غیرتعطیل و کاری (چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه) است، انتظار می‌رفت سی‌ودومین نمایشگاه کتاب آغاز آرام و خلوتی را تجربه کند اما حضور کتاب‌دوستان از ساعت اولیه، این گمانه‌زنی را رد کرد.

علاقه‌مندان به تازه‌های نشر با حضور در بخش‌های مختلف؛ خصوصا بخش ناشران عمومی که در شبستان مصلا دایر است، در جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود هستند و مشاهدات حاکی از آن است که این دسته از مراجعان، خرید‌های هدفمندی از نمایشگاه دارند زیرا از قبل درباره کتاب‌های مورد نظرشان و ناشران آن‌ها تحقیقات لازم را انجام داده‌اند.

فعال شدن غرفه‌داران و راهنمایی مخاطبان در بخش ناشران عمومی مطابق با روال سال‌های قبل در جریان است  مشکلی در سیستم فروش و استفاده از کارتخوان‌های اختصاصی به هر غرفه دیده نمی‌شود.

بانک شهر، بانک عامل نمایشگاه کتاب نیز با راه‌اندازی غرفه‌ها و باجه‌های متعدد در بخش‌های مختلف، فعالیت خود را از نخستین ساعات نمایشگاه آغاز کرده است. یکی از اتفاقات قابل توجه در نمایشگاه امسال، استقرار دستگاه‌های صدور کارت در بخش‌های مختلف است که به اهالی قلم، دانشجویان، اساتید دانشگاه و... این اجازه را می‌دهد بدون مراجعه به شعبه‌های بانک شهر در نمایشگاه، بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب خود را بدون مشکل دریافت کنند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها