چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
استقرار نیروهای اطلاع‌رسانی در نمایشگاه کتاب/ سیستم‌های اطلاع‌رسانی هنوز نرسیده است

فقدان سیستم در غرفه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب باعث شده نیروهای فعال در این غرفه‌ها مجبور باشند مکان مورد نیاز مراجعه‌کننده را بر اساس نقشه بخش‌های مختلف نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سی‌ودومین دوره نمایشگاه کتاب درهایش را به روی مخاطبان باز کرده است و مردم دوستدار کتاب از ساعات ابتدایی شروع کار در این نمایشگاه حاضر شده‌اند. حتی گروه‌های دانش‌آموزان از طرف مدارس راهی نمایشگاهی شده‌اند.

بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در شرایطی آغاز به‌کار کرده که برخی از غرفه‌ها هنوز توسط بنر پوشیده شده و فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند. همچنین هنوز در برخی از بخش‌ها عملیات نصب دکور و چینش کتاب‌ها ادامه داد درحالی که از ناشرانی که فرصت حشور در نمایشگاه را پیدا کرده‌اند، انتظار می‌رود با آمادگی کامل از نخستین ساعات نمایشگاه حضور داشته باشند.

یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه بین‌المللی کتاب باتوجه به وسعت این رویداد فرهنگی، بخش اطلاع رسانی است. نیروهای بخش اطلاع‌رسانی که از ساعت هفت صبح در این غرفه‌ها حضور دارند اما مساله اینجاست که هنوز سیستم‌های لازم در محل غرفه‌ها نرسیده است.

نبود سیستم‌های کامپیوتری باعث شده امر اطلاع‌رسانی به مراجعه و راهنمایی آن‌ها به بخش‌ها و غرفه‌های موردنظرشان، میسر نباشد. آنچنانکه برای ارائه اطلاعات دقیق از محل غرفه‌ها اسست تا جایی که نیروهای فعال در این بخش مجبورند از روی نقشه‌ای که محل فعالیت هر کدام از بخش‌ها را به صورت کلی مشخص کرده است، محل غرفه مورد نظر مراجعه کننده را حدس بزنند.

البته این مساله در نخستین روز نمایشگاه، مسبوق به سابقه است. ضمن اینکه مراجعان می‌توانند با استفاده از سایت book32.ir در این ساعات اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها