جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
6 کتاب در هفته گذشته بر صفحات دانش و فناوری ایبنا نشست

طی هفته گذشته (16 تا 21 بهمن‌ماه) در بخش دانش و فناوری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) 6عنوان کتاب در موضوعاتی مانند مدیریت جهادی و مشاهیر ایران و دنیا معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «مدیریت جهادی»، «نوابغ و مشاهیر معلول جهان»، «101تکنیک دیگر بازی درمانی»، «فرهنگ‌ رستنی‌های ایران»، «ژیروسکوپ‌های نوری» و «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» 6 عنوان کتابی است که طی هفته گذشته یعنی (16 تا 21 بهمن‌ماه) در بخش دانش و فناوری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) معرفی شده است.

در بخشی از کتاب «مدیریت جهادی» نوشته
 مسعود پیرمرادیان آمده است: «در دنیای مادی‌گرای غرب، مدیریت برای کسب سود و قدرت به نفع طبقات مرفه است. در مکتب اسلام، مدیریت جهادی برای رشد توأمان معنوی و مادی مردم و آبادانی دنیا و آخرت آن‌هاست و تلاش‌گران و مدیران جهادی هدفی جز کسب رضایت الهی در پرتو خدمت به انسان‌ها و جامعه ندارند.»   

تفاوت‌های مدیریت جهادی و مدیریت غیر جهادی، ویژگی‌های مدیریت جهادی، الگوهایی از مدیران جهادی و آسیب‌ها و تهدیدهای پیش روی مدیریت جهادی، برخی از مهم‌ترین عنوان‌های این کتاب است.


بخش دانش و فناوری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این هفته نیز یک خبر از انتشارات سروش منتشر کرده بود. کتابی با عنوان «نوابغ و مشاهیر معلول جهان» که شامل زندگی دانشمندان و بزرگان علمی مانند هلن كلر، ابراهيم خان زند، آلبرت اينشتين، لودويک بتهوون، سارا برنارد، نورعلي برومند، غلامحسين بنان، خورخه لوئيس بورخس، مارسل پروست، لويي بريل، جوزف پوليتزر، ادگار دگا، ميگوئل دو سروانتس ساودرا، رودكي، فرانكلين دلانو روزولت، نجفقلي سرشار قراچه داغي، حسين طه، جان فورد، محمد قاضي، فوانسيسكو گويا و هومر است. 
 
    ردیف       عنوان مطلب    مطالعه در (ایبنا)
1          کتاب «مدیریت جهادی» منتشر شد اینجا
2 کتاب «نوابغ و مشاهیر معلول جهان» به چاپ ششم رسید اینجا
3 «101تکنیک دیگر بازی درمانی» خواندنی شد اینجا
4 «فرهنگ‌ رستنی‌های ایران» تکمیل شد اینجا
5 کاربرد «ژیروسکوپ‌های نوری» با اسرار دانش فاش شد اینجا
6 آشنایی با ابزارهای تربیتی در «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» اینجا


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها