چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
110 هزار کتاب کودک برای اهدا به کتابخانه‌های روستایی آماده  شد

بیش از 110 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برای اهدا به کتابخانه‌های روستایی کشور آماده شد.

به گزارش خبرگزاری ایران(ایبنا) فرهاد تیمورزاده دبیر ستاد هفته کتاب انجمن فرهنگی اعلام کرد که در این طرح 25 ناشر عضو انجمن فرهنگی و 2 ناشر کودک غیر عضو مجموعاً بیش از 110 هزار عنوان کتاب به بهای بیش از چهارمیلیارد ریال را به کتابخانه‌های روستایی اهدا می‌کنند.
 
مرحله نهایی این اقدام ارزشمند فرهنگی به وسیله معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بار خواهد نشست.
 
75 عضو فعال انجمن فرهنگی با پیشینه بیست و سه سال فعالیت گروهی و مجموع بیش از 15 قرن فعالیت حرف‌ه‏ای نشر و با احساس مسئولیت نسبت به اهداف فرهنگی جمهوری اسلامی با پیام «با کودکان و کتاب مهربان باشیم» فعالیت خود را در هفته کتاب آغاز کرده اند.
 
ناشرانی که در این حرکت بیشترین مشارکت را داشتند عبارتند از
انتشارات مبتکران با اهدای 31هزار و 500 جلد، پیدایش 28هزار و 300 جلد، قدیانی 10هزار و 400 جلد، محراب قلم 9هزار و 100 جلد، تیمورزاده هفت هزار و 700جلد ، هنر آبی پنج هزار و 250 جلد ، انتشارات گاج هفت هزار جلد و افق  سه هزار و 200 جلد.

قرار است کتاب‌های اهدایی از سوی انجمن فرهنگی در هفته کتاب به معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تحویل داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها