چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
تالیف «1401 سال سقوط اسرائیل» بر اساس علوم غیبی و ریاضی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله حسینی، مولف کتاب «1401 سال سقوط اسرائیل» در مراسم رونمایی این اثر مدعی شد که در این کتاب با استفاده از علوم غیبی و زبان ریاضی، تاریخ سقوط اسرائیل را محاسبه کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا)، در این مراسم که عصر دیروز( 12 آذر ماه) به همت خانه شهریاران جوان، دفتر حمایت از فلسطین، فرهنگسرای رسانه و اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین با حضور مؤلف کتاب و جمعی از نویسندگان و شاعران حوزه مقاومت در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله حسینی، نویسنده کتاب، با بیان این‌که این اثر بررسی یک پیش‌بینی قرآنی برای سقوط رژیم غاصب اسرائیل است، گفت: بنا به فرمایش امیر المومنین علی(ع) می‌توان همه حوادث آینده و گذشته را از دو کلمه «الله‌الصمد» قرآن به دست آورد. حدود 30 سال پیش توسط پدرم از واژه «الله» کلمات «علی» و «محمد» را با زبان ریاضی استخراج کردم. من در این کتاب نیز با استفاده از علوم غیبی و زبان ریاضی، تاریخ سقوط اسرائیل را محاسبه کرده‌ام. 

این استاد دانشگاه ژوهانسبورگ گفت: در این کتاب بررسی یک پیش‌بینی قرآنی بر اساس کشفیات شگفت‌انگیز علم ریاضی در سوره‌های اسراء و کهف صورت گرفته است.

مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی افزود: سه روز بعد از جنگ 33 روزه در لبنان حضور داشتم و کتابی با عنوان «سقوط اسرائیل در سال 2022» به دستم رسید. در این کتاب شش محاسبه بر مبنای منطق ریاضی سقوط اسرائیل را پیش‌بینی کرده بود. 

بنیانگذار حوزه هنری مشهد افزود: با توجه به این‌که قرآن حتی درباره مسایل کوچک صحبت کرده است چگونه می‌توان پذیرفت که در قرآن درباره سقوط ‌اسرائیل که بساط ظلم را در جهان گسترانده است صحبتی نشده باشد. به همین علت به جمع آوری آیاتی که در قرآن به سقوط اسرائیل اشاره دارد، پرداختم. 

نویسنده کتاب «شعر شهودی» با بیان این‌که علم اعداد بسیاری از گنجینه‌های قرآن را آشکار می‌کند، گفت: درصدد تدوین کتاب «تفسیر ریاضی قرآن» هستم. تفسیر ریاضی گنجینه‌ای از علوم را به روی انسان‌ها خواهد گشود. 

این نویسنده و شاعر اظهار کرد: کتاب «1401 سال سقوط اسرائیل» با استفاده از 37 محاسبه دقیق در ریاضی قرآن این تاریخ را برای سقوط اسرائیل مشخص کرده است. البته اگر روزی این اتفاق در این تاریخ رخ ندهد نقصی متوجه قرآن نخواهد بود.

حسینی عنوان کرد: اگر این کتاب به زبان عبری و انگلیسی منتشر و در میان یهودیان اسرائیل توزیع شود با توجه به اذعان اسرائیلی‌ها بر نابودی خودشان می‌توان ادعا کرد که موج مهاجرت منفی از اسرائیل آغاز خواهد شد،‌ چرا که یهودیان از کوچکترین مسایل و اتفاقی می‌هراسند. 

در ادامه نشست علیرضا قزوه، شاعر معاصر، درباره این کتاب گفت: این کتاب با استفاده از علوم اعداد، علوم غریبه و علم جبر نگاشته شده است و آشنایی با برخی از این علوم به استخراج رموز قرآن کمک شایانی می‌کند. 

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفتح دعوتی، نویسنده کتاب «پایان یهود» نیز با بیان این‌که مطرح شدن نابودی اسرائیل از زبان قرآن کار مهمی است، گفت: در سوره جمعه و اسراء از بین رفتن اسرائیل نوید داده شده است. معرفی و رونمایی این‌گونه کتاب‌ها به تنهایی کمکی به نابودی اسرائیل نمی‌کند بلکه باید مبارزه‌ای جهانی بر اساس آیات قرآن برای مقابله با ظالمان سازمان‌دهی شود. 

کتاب«1401» سال سقوط اسرائیل» با شمارگان هزار نسخه، در 163 صفحه و به بهای 100 هزار ریال از سوی انتشارات علوم و فنون رازی منتشر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 28
  • معاد ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    این کشف قرآنی توسط آقای بسام جرار فلسطینی انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها