شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
قدياني: «قصه‌های نارنجی» برای بچه‌های 6 تا 10 سال افتخار ما در نمايشگاه امسال بود

نادر قدیانی، مدیر انتشارات قدیانی، رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و یکی از برگزیدگان نمایشگاه بیست و ششم گفت: مجموعه 52 جلدی «قصه‌های نارنجی» برای بچه‌های 6 تا 10 سال و آثار پرفروشي مانند کتاب «14 قطعه، چهارده معصوم» نوشته حسین فتاحی و «شازده کوچولو» با ترجمه مصطفی رحمان‌دوست از افتخارات ما در نمايشگاه امسال بودند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،  قدیانی مدیر انتشارات قدیانی، رییس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و یکی از ناشران برگزیدگان نمایشگاه بیست‌وششم گفت: در نمایشگاه امسال با 2300 عنوان کتاب حضور داشتیم که از این شمار 785 عنوان از تولیدات سال گذشته انتشارات بودند. در این دوره از نمایشگاه ما نزدیک به 102 عنوان کتاب چاپ نخست داشتیم. 

وی ادامه داد: یکی از افتخارات ما در این نمایشگاه مجموعه 52 جلدی «قصه های نارنجی» را برای بچه های 6 تا 10 سال منتشر کردیم که این مجموعه برگزيده جایزه پروین نیز بود. لازم به یادآوری است که در این مجموعه 40 تصویرگر خلاق ایرانی اثر دارند.

قدیانی درباره پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات نيز اظهار کرد: کتاب «14 قصه، چهارده معصوم» نوشته حسین فتاحی و «شازده کوچولو» با ترجمه مصطفی رحمان‌دوست از پرفروش‌ترین کتاب‌‌های این انتشارت در نمایشگاه بودند. 

ناشران برگزیده کودک و نوجوان امروز در سال 91، امروز، 21 اردیبهشت، در مراسم اختتامیه نمایشگاه بیست‌وششم كتاب معرفی شدند. انتشارات قدیانی، افق و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از برگزیدگان نمایشگاه امسال بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها