یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱

بتینا ولف همسر کریستین ولف، رییس جمهور اسبق آلمان با انتشار زندگینامه حودنوشتش نبض بازار کتاب‌های غیرداستانی آلمان را در دست گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل ، این کتاب 223 صفحه‌ای که «آن سوی تشریفات» نام دارد با فتح پيشخان‌ کتابفروشی ها توانسته مکان نخست را در جمع پرفروش ترین کتاب های غیرداستانی بازار به خود اختصاص دهد.
 
این کتاب در مجموع در حدود 31 درصد بیشتر از کتاب «هنر تجارت دقیق» نوشته رولف دوبلیس که در مکان دوم جدول پرفروش ترین کتاب‌های غیرداستانی ایستاده، فروش داشته است. 

بتینا ولف متولد 25 اکتبر 1973 در هانوور با نام «بتینا کورنر» است. او همسر دوم کریستین ولف رییس جمهور اسبق کشور آلمان است. کریستین ویلهلم والتر ولف متولد 19 ژوئن 1959 در اوسنابروک است. وی از 30 ژوئن 2010 تا زمان کناره گیری‌اش در 17 فوریه 2012 ، دهمین رییس جمهور جمهوری فدرال آلمان بود. ولف از سال 2003 تا 2010 نخست وزیر ایالت نیدرزاخسن بود. 

دومین کتاب تازه وارد جدول این هفته با عنوان «جنبش» نوشته راجر ویلمسن روزنامه‌نگار آلمانی است که در 315 صفحه منتشر شده و در مکان انتهایی جدول جای گرفته است. او در این کتاب یک زندگی متشکل از تمام لحظاتی که خودش آن را سپری کرده در کنار هم قرار می‌دهد. این کتاب تنها  کتاب خاطرات نیست بلکه یک کتاب راهنماست تا ما لحظات مختلف زندگیمان را از یکدیگر بازشناسیم.
 
در هفته‌ای که گذشت کتاب‌های «هنر اندیشه آشکار» نوشته رولف دوبلی، «در میان قلب» نوشته ایلدیکو فون کورتی، «جنون دیجیتال» نوشته مانفرد اشپیتسر، «مادرخوانده» به قلم گرترود هولر، «این را متوجه می‌شوید آقای اشمیت؟» نوشته هلموت اشمیت و جیووانی دی لوزنزو ، «تقریبا بهترین دوستان» نوشته فیلیپه پوزو دی بورگو و «سریع فکر کردن، آهسته فکر کردن» نوشته دانیل کنمان در مکان‌های سوم تا نهم قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها