شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
دریافت اخبار نمایشگاه کتاب بر پیام‌نمای شبکه دو سيما

اطلاعات کامل ناشران، حواشی و اخبار مربوط به حضور شخصیت‌ها و مسوولان کشور در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران بر پیام‌نمای شبکه دو سيما قابل دسترسی است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیام‌نمای شبکه دو سیما برای تسهیل در روند اطلاع‌رسانی به مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مجله ویژه اخبار و رویدادهای نمایشگاه را در صفحات خود قرار می‌دهد.

در پیام‌نمای شبکه دو سیما همچون دوره‌های گذشته، اخبار و گزارش‌ها از نمایشگاه کتاب تهران و اطلاعات کامل ناشران داخلی و خارجی با هدف رفع مشکلات اساسی مراجعه‌کنندگان نمایشگاه کتاب و عدم آگاهی آن‌ها از نشانی و محل دقیق غرفه ناشران بر پیام‌نما قرار می‌گیرد.

همچنین، علاوه بر ارایه اطلاعات کامل ناشران، اخبار، حواشی و اخبار مربوط به حضور شخصیت‌ها و مسوولان کشور در نمایشگاه کتاب امسال نیز قابل دسترسی است.

«رادیو نمایشگاه کتاب تهران» راه‌اندازی می‌شود
«رادیو نمایشگاه کتاب تهران» برای نخستین بار با هماهنگی سازمان صداوسیما در راستای اطلاع‌رسانی اخبار نمایشگاه کتاب در محل مصلای امام خمینی (ره) راه‌اندازی می‌شود.

برای نخستین بار در تاریخ دوره‌های برگزاری نمایشگاه کتاب، رادیوی ویژه این رویداد بزرگ فرهنگی در محل برگزاری نمایشگاه راه‌اندازی می‌شود.

رادیو نمایشگاه با هماهنگی سازمان صداوسیما، در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر موج FM، با هدف اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات نمایشگاه قابل دریافت است.

اعلام آمادگی تشکل‌های نمایشگاه برای تحویل غرفه به ناشران
جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با حضور اعضای اجرایی نمایشگاه و مسوولان تشکل‌های بخش‌های مختلف ناشران داخلی،دیروز (۸ اردیبهشت) در ساختمان کمیته اجرایی واقع در مصلاي امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه اعضای تشکل‌های مختلف با ارایه آمار و گزارش عملکرد، آمادگی خود را برای تحویل و چیدمان غرفه‌ها اعلام و خواستار در نظر گرفتن پارکینگی ویژه اهالی نشر شدند.

از سوی دیگر داریوش رضوانی، قايم مقام رییس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و معاون اجرای نمایشگاه ضمن قدردانی از زحمات همه تشکل‌ها و تیم اجرایی نمایشگاه تاکید کرد تا با توجه به اقدامات انجام شده و در نظر گرفتن یک زمان‌بندی دقیق به منظور جلوگیری از بار ترافیکی و رفاه بیشتر ناشران در زمان آوردن کتاب‌ها به نمایشگاه امسال، غرفه‌ها پیش از موعد هر ساله تحویل داده شود. همچنین بنا به درخواست تشکل‌ها تمهیداتی برای پارکینگی ویژه اهالی نشر در نظر گرفته شد.

نمايش تصاویر شهیدان شاخص سال ۹۱ در نمایشگاه کتاب تصاویر شهیدان «حجت‌الاسلام عبدالله میثمی» و «ناهید فاتحی کرجو» به عنوان دو شهید شاخص زن و مرد سال ۹۱ در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نمایش درمی‌آید.

سازمان بسیج مستضعفین هر سال دو شهید زن و مرد را با توجه به وی‍ژگی‌ها و تاثیراتی که در زمان حیات خود بر دیگران داشته‌اند، به عنوان شهید شاخص انتخاب کرده و برای معرفی‌شان فعالیت تبلیغی و فرهنگی انجام می‌دهد.

این سازمان در سال۹۱ نیز شهیدان «حجت‌الاسلام عبدالله میثمی» و «ناهید فاتحی کرجو» را به عنوان دو شهید شاخص سال ۹۱ انتخاب کرده است.

بنابر تعامل مشترک میان سازمان بسیج مستضعفین و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است تصاویر این دو شهید، در معرض دید بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گیرد.

اطلاعیه بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب درباره سو استفاده سایت‌های غیرمعتبر
بخش بین‌الملل بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب با انتشار اطلاعیه‌ای  فعالیت این سایت‌ها را محکوم کرد و آن را سو استفاده تبلیغاتی دانست.

در آستانه برپایی نمایشگاه کتاب، برخی سایت‌های غیر معتبر اقدام به سو استفاده از مردم کرده‌اند.

این سایت‌های غیر معتبر اعلام کردند افراد می‌توانند برای استفاده از خرید یارانه‌ای کتاب‌های خارجی و همچنین برای دریافت فهرست کتاب‌های لاتین و مرجع، اطلاعات شخصی خود را ثبت کنند.

مردم برای دریافت فهرست کتاب‌های خارجی می‌توانند به صورت مستقیم به دفتر مجامع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه و یا از طریق سایت نمایشگاه کتاب www.TIBF.ir فهرست کتاب‌ها را دریافت کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»، از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها