شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱
والا پیامدار، محمد(ص) به روایت آثار

راویان آثار تنها نمی از دریا چشیده اند که روایت او روایت عقل کل است و روایت تمام و کمال ما از عقل کل ناممکن است. پیامبر(ص) به روایت آثار تنها گلچینی از باغ پر عظمت آثار همه جهان درباره پیام آور انسانیت و عقلانیت و اعتدال است.

گزارش خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) را درباره آثار منتشر شده درباره پیامبر مهربانی ها مرور می کنیم تا شاید از درگاه راویان مختلف بر گستره معرفتی مان دریچه های عقلانیت و انسانیت گشوده شوند.

پرونده ایبنا برای معرفی کتاب درباره حضرت رسول خاتم( درود خدا بر او باد) به مناسبت رحلت آن روح و عقل کامل در حال تکمیل است.
 
روی جلد کتاب «نغمه محمد»
اثری از گوته درباره پیامبر(ص) که نسخه‌های آن نایاب شد/ فایل PDF کتاب «نغمه محمد» کتاب «نغمه محمد: نگاهی به تاثيرپذيری گوته از شخصيت حضرت محمد» تالیف و ترجمه محمد اخگری شامل ترجمه شعر بلند گوته درباره پیامبر اسلام(ص) است. اين كتاب تحلیل مترجم از اثرپذیری گوته از تفکرات و شخصیت حضرت محمد (ص) را هم در بر مي‌گيرد. کتاب برای نخستین بار سال 1385 منتشر و در 1386 تجدید چاپ شد و با وجود ..
 
روایت نویسندگان و <span class="hlstyle">شاعران مسیحی</span> درباره پیامبر اكرم (ص) در کتاب مقدس
روایت نویسندگان و شاعران مسیحی درباره پیامبر اكرم (ص) در کتاب مقدس
چاپ دوم کتاب «کتاب مقدس» اثر حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا زائری می‌کوشد تا به موضوع قرآن كریم و پیامبر اكرم (ص) از دیدگاه نویسندگان و شاعران مسیحی لبنانی بپردازد. انتشارات خیمه این کتاب را به ‌مناسبت بهار ...
 
بخشی از تعاملات اجتماعی پیامبر (ص) را اینجا بخوانید
بخشی از تعاملات اجتماعی پیامبر (ص) را اینجا بخوانید
«سلوک اجتماعی» دفتری تازه از درس‌گفتارهای سید مجتبی حسینی با موضوع واکاوی رفتار و سیره پیامبر اکرم (ص) است.
 
«تاریخ زندگانی پیامبر اعظم» به اعراب پیش از اسلام و حوادث سال های نخست می‌پردازد
«تاریخ زندگانی پیامبر اعظم» به اعراب پیش از اسلام و حوادث سال های نخست می‌پردازد
محمدهادی یوسفی غروی در کتاب «تاریخ زندگانی پیامبر اعظم (ص)» می‌کوشد شرحی مختصر از وضعیت اعراب پیش از اسلام ارائه کند و سپس با تقسیم بندی حوادث تاریخ صدر اسلام به دو دوره مکی و مدنی، حوادث سال نخست تا دهم هجری را به‌ ترتیب شرح دهد.
 
کتاب هایی که در 9ماه گذشته درباره پیامبر اکرم(ص) منتشر شد
کتاب هایی که در 9ماه گذشته درباره پیامبر اکرم(ص) منتشر شد
همزمان با سالروز رحلت پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد (ص) گزارشی کوتاه از گزیده کتاب‌هایی که درباره آن حضرت در سال 93 منتشر شده است در ادامه مي‌آيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها