جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
روز خبرنگار؛ روز صیانت و قداست و ‌عشق به قلم

بی شک شرافت، وجدان و قلم مقدس خبرنگاران به عنوان صاحبان این رسالت عظیم، در راه پرمخاطره حق طلبی و آزاد اندیشی، قادر به توسعه بستر اهداف عالی انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از خراسان رضوی، افشین تحفه‌گر معاون فرهنگی و‌ رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار یادداشتی به شرح ذیل در اختیار ایبنا قرار داد.
 
«به نام زیبا نگار حقیقت
هفدهم مرادماه بهانه‌ای است برای پاسداشت بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید والا مقام محمود صارمی و حق گویان و‌حق جویان که سرمنشا اتفاق‌های بزرگ و‌تحول آفرین بوده‌اند. بی تردید بیان واقعیت‌ها و‌ تنویر افکارعمومی در کنار صیانت از نشر و ‌پردازش اطلاعات در تمام زمان از اهمیت و ‌نقش بسیار عظیمی در آگاه سازی مردم برخوردار بوده و با انسان‌های وارسته و شرافتمندی به نام «خبرنگار» پیوند خورده است.

تلاش‌های روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت، درستی و مخالفان تاریکی و خمودگی با سلاح سلامت نفس و قلم در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو در وانفسای دوران کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی به مردم بودند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند. قلب تپنده و ‌چشمان همیشه بیدار جامعه با ‌سخت کوشی شان در جای جای جهان موجب حرکت بیش از پیش آرمانهای نظام مردم سالاری دینی، آگاهی و بیداری شده‌اند.بی شک شرافت، وجدان و قلم مقدس خبرنگاران به عنوان صاحبان این  رسالت عظیم، در راه پرمخاطره حق طلبی و آزاد اندیشی، قادر به توسعه بستر اهداف عالی انقلاب بوده است.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و عید فرخنده غدیر خم به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت،ناب ترین مراتب سپاس و ‌احترام خود را به پاس تلاش‌های بی دریغ و ارزشمند اصحاب رسانه تقدیم می‌دارم.
 با آرزوی بهروز کامی و تندرستی»
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها