چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال برگزار نمی‌شود

مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس جمع‌بندی صورت گرفته مقرر شد نمایشگاه بین المللی قرآن امسال برگزار نشود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مرتضی خدمتکار آرانی مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به قطعی شدن لغو بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: طی روزهای گذشته و بر اساس جمع‌بندی صورت گرفته در مجموعه معاونت و همچنین گفت‌وگوهایی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، مقرر شد تا نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ برگزار نشود.

مشاور ارتباطات و ساماندهی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد همچنین به برگزاری دو جشنواره دیگر در سال ۹۹ که در جهت جهش تولید و تقویت فرایند تولید آثار قرآنی و جایگزین نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ خواهد بود، اشاره کرد و گفت: یکی از این دو جشنواره که در مرداد و شهریور برگزار می‌شود، جشنواره چهلچراغ است که دور اول آن قبلاً برگزار شده بود. این جشنواره مربوط به تولید محتوای قرآنی برای فضای مجازی است. جشنواره دوم هم مربوط به تولید آثار و محصولات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان است که در حال طراحی است.

وی با تأکید بر اینکه همه اینها برنامه‌هایی است که به عنوان جایگزین نمایشگاه قرآن در سال ۹۹ مورد بحث و بررسی و گفت‌وگو قرار می‌گیرد، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم تا حد زیادی نه تنها خلأ نمایشگاه جبران شود، بلکه بتوانیم با تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده، این خلأ را به فرصت تبدیل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها