چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵
برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در پایگاه دریایی خرمشهر

نمایشگاهی از تصاویر، اسناد و کتاب های مرتبط با نقش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس تا چهاردهم فروردین ماه 1390 در پایگاه دریایی خرمشهر برپاست.

امير دريادار خادم بي غم، جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوری اسلامی ایران(نداجا) در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار داشت: این نمایشگاه بیانگر فعالیت ها و ایثارگری های نداجا در دوران دفاع مقدس است که تاکنون کمتر به آن ها پرداخته اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه پایگاه دریایی خرمشهر، نقش نداجا در 8 سال دفاع مقدس را در 8 غرفه به تصویر کشیده و اسناد مربوط نیز ارایه شده اند. همچنین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در سال های اخیر و کتاب های تالیفی و تدوینی توسط دفتر پژوهش‌های نظری و مطالعات راهبردی‏ این نيرو نیز در دسترس اند.

جانشين فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به فعالیت های این دفتر در زمینه تدوین کتاب درباره نقش نداجا در سال های دفاع مقدس تصریح کرد: از آن جا که مردم، فعالیت های نیروی دریایی در طول جنگ را از نزدیک ندیده اند، برپایی نمایشگاه در روزهای اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور و برای آشنایی آن ها با فداکاری های نداجا، موثر خواهد بود.

نمایشگاه نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس تا چهاردهم فروردین 1390 در خرمشهر، جنب پایگاه دریایی این شهر برپاست.

كاروان‌هاي راهيان‌نور، حركت به سمت يادمان‌هاي دوران دفاع‌مقدس را از اوايل اسفند ماه آغاز كرده‌اند و بازديد از مناطق يادماني تا نيمه اول فروردين ماه سال 1390 ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط