شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
4 ترجمه نشر گل‌محمدي در سال جديد منتشر مي‌شود

مديرمسوول انتشارات گل‌محمدي از پايان مراحل انتشار چهار عنوان كتاب خبر داد و گفت:قصد داشتيم اين آثار پيش از سال منتشر شود، اما به دليل دقت در تدوين ترجمه‌ها به سال 90موكول شد._

مهدي گل‌محمدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: 75 هزار و 800 نسخه كتاب در 20 عنوان سال 89 از سوي انتشارات گل‌محمدي منتشر شده است. يكي از اين آثار با عنوان «نامه‌اي به خواهرم» 9 نوبت در سال 89 منتشر شد و اكنون به چاپ چهل و هشتم رسيده است.

وي درباره ديگر آثار پرمخاطب خود توضيح داد: كتاب‌ «تلنگر اول» كه اسفند ماه 89 زيرچاپ رفت و در يك ماه به چاپ دوم رسيده است و همچنين كتاب «جوان در آستانه ازدواج» و «نامه‌اي به دوستم» نيز پرمخاطب واقع شده است.

گل‌محمدي با تاكيد بر انتشار كتاب «آثار برگزيده ادبي جشنواره دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور» در سه حوزه ادبي، هنري و پژوهشي عنوان كرد: اكنون اين آثار به چاپ دوم رسيده است.

وي درباره كتاب‌هاي در دست انتشار موسسه خود گفت: ترجمه چهار عنوان كتاب در حوزه روانشناسي موفقيت در دست چاپ است كه در دو ماه اول سال 90 منتشر خواهد شد. اين آثار به دليل اهميت و توجه بسيار در بخش ترجمه با تاخير منتشر مي‌شود.

مديرمسوول انتشارات گل‌محمدي همچنين با اشاره به اينكه كتاب نفيس مصور حج را نيز در دست انتشار دارد، گفت: اين اثر حاصل شش سال عكاسي در شش سفر حج است و در 12 هزار قطعه عكس جمع‌آوري شده كه البته به دليل هزينه بالاي انتشار، هنوز به مرحله چاپ نرسيده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها