یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰
400 اثر مركز نشر دانشگاهي در نمايشگاه كتاب افغانستان

كارشناس مركز نشر دانشگاهي از حضور اين مؤسسه در نمايشگاه بين‌المللي كتاب افغانستان خبر داد و گفت: بيش از 400 عنوان كتاب مركز نشر در اين نمايشگاه عرضه شده است.\

مريم طاهريان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: نمايشگاه كتاب افغانستان روز گذشته، 21 اسفند ماه در كابل افتتاح شد و تا 28 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. مركز نشر دانشگاهي 400 عنوان كتاب خود را به تفكيك حوزه‌هاي مختلف در غرفه‌اي جداگانه در نمايشگاه ارايه كرده است.

وي با اشاره به اينكه اين نمايشگاه به صورت مشترك ميان ايران و افغانستان برگزار شده است، ‌افزود: مركز نشر دانشگاهي علاوه بر ارايه 400 عنوان كتاب خود، 150 عنوان از آثار ساير دانشگاه‌هاي عضو شبكه عرضه فراگير كتاب دانشگاهي را نيز در اين غرفه ارايه كرده است.

طاهريان در ادامه افزود: كتاب‌هاي مركز نشر به زبان‌هاي فارسي، عربي و انگليسي در اين نمايشگاه عرضه شده است.

كارشناس مركز نشر دانشگاهي با تاكيد بر اينكه رويكرد اصلي اين نمايشگاه براساس كتاب‌هاي فرهنگي، ديني و مذهبي است، توضيح داد: اين نمايشگاه در راستاي گسترش فرهنگ اسلامي در ميان كشورها راه‌اندازي شده و علاوه بر مركز نشر، برخي ديگر از ناشران دانشگاهي از جمله انتشارات سمت، دانشگاه تهران و الزهرا (س) نيز در آن شركت كرده‌اند.

وي در پايان اظهار داشت: برخي از مسوولان و كارشناسان مركز نشر دانشگاهي براي نمايش و فروش آثار غرفه، اكنون به افغانستان سفر كرده‌اند. نمايشگاه بين‌المللي كتاب افغانستان 21 تا 28 اسفند ماه برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها