چهارشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
كتاب‌هاي جديد برگزيده بخش كودك كتاب فصل در راه انتشار

علي خانجاني نويسنده كودكان و نوجوانان كه پيش از تعطيلات نوروز در پانزدهمين جايزه كتاب فصل تقدير شد، كتابي جديد با عنوان «گفت‌وگو» زير چاپ دارد كه به‌زودي بر پيشخان كتابفروشي‌ها قرار مي‌گيرد. خانجاني در حال تاليف دو كتاب در حوزه‌هاي بازي‌هاي بومي محلي و قصه‌گويي نيز هست.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، «حرف آباد» عنوان آخرين كتاب خانجاني است كه پانزدهمين جايزه كتاب فصل در بخش داستان كودك و نوجوان از آن تقدير كرد و اكنون اين نويسنده، اثري جديد با محتوايي آموزشي زير چاپ برده است.

خانجاني درباره كتاب «گفت‌وگو» توضيح داد: در واقع «گفت‌وگو» كتابي با رويكردي آموزشي براي بچه‌هاست كه آيين و روش‌هاي صحيح گفت‌وگو را در قالب داستان براي بچه‌ها بازگو مي‌كند.

وي اضافه كرد: هرچند ادبيات را محل آموزش صرف نمي‌بينم، اما قرار دادن آموزش‌ها در پس‌زمينه نوعي رسالت براي كتاب‌هاست.

خانجاني همچنين در گفت‌وگو با ايبنا از تاليف كتابي پژوهشي درباره بازي‌هاي بومي و محلي ايران خبر داد و گفت‌: تحقيق و پژوهش درباره بازي‌هاي بومي را با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان انجام دادم و اكنون توليد كتابي براي معرفي بازي‌هاي بومي به بچه‌ها به سرانجام رسيده است.

اين نويسنده كه از مربيان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان است، درباره كتاب ديگري كه با محوريت شيوه‌هاي قصه‌گويي مي‌نويسد، گفت: اين‌روزها كتاب ديگري با موضوع آموزش قصه‌گويي به مربيان و پدران و مادران در دست نگارش دارم كه اميدوارم هرچه زودتر به سرانجام برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط