پنجشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
«پروژه شادی» اول امسال به آموت مي‌رسد

مترجم كتاب «شادي را به كودكان خود هديه دهيد» از ترجمه اثر ديگري با عنوان «پروژه شادی» به قلم گرچن روبین خبر داد و گفت: ترجمه این نوشتار فروردین سال 90 به نشر آموت سپرده خواهد شد.\

آرتمیس مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این اثر با ارایه مباحث مختلف روانشناسی در حوزه شاد زیستی و سلامت روان نگاشته شده و درباره نحوه زندگی در 12 ماه سال، عبارات و مطالب زیبایی را ارایه کرده است.

وی افزود: برای نمونه مباحثی چون نظم و تربیت در منزل، زندگی زناشویی، فرزندپروری، زندگی معنوی و تمام جزئيات مورد نياز زندگی روزمره در قالب ماه‌های مختلف سال در این کتاب آموزش داده شده است.

مسعودی با تاکید بر اینکه این نوشتار بیش از 500 صفحه خواهد شد، اظهار داشت: بسیاری از مسایلی جزيي و کوچکی که امروزه در زندگی کمتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، به زبان ساده توسط روبين، نویسنده این کتاب تشریح شده است. مخاطب اصلی این نوشتار علاقه‌مندان به تغییر در محتوای زندگی، شادزیستی و مثبت‌انديشي خواهند بود.

این مترجم حوزه روانشناسی با اشاره به اهمیت رنگ‌ها و علم رنگ‌شناسی در جامعه گفت: جامعه نيازمند استفاده از رنگ‌ها در به دست آوردن سلامت روان است. خيابان‌ها، فضاهاي خالي و بسياري از مكان‌هاي عمومي و شلوغ بايد توسط رنگ‌هاي شاد و زيبا پوشش داده شود. رنگ‌ها منبع منتقل كننده انرژي مثبت و منفي به افراد هستند.

اين مترجم حوزه روانشناسي با تاكيد بر اهميت آموزش مربيان، معلمان و مسوولان آموزش و پرورش به استفاده از رنگ‌هاي شاد گفت: ترجمه اين كتاب به پايان رسيده و فروردين ماه سال 90 به انتشارات آموت سپرده مي‌شود، اما به احتمال زياد اين كتاب در انتهاي تابستان به بازار كتاب خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها