دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۸
2 اثر از یک مترجم روانشناسی منتشر مي‌شود

یک کارشناس حوزه روانشناسی بالینی از ترجمه دو اثر در حوزه مبانی و شناخت درمانی ویژه بیماران و روانشناسان خبر داد و گفت: این دو کتاب اثر جودیت برگ، کارشناس و روانشناس است که به زودی از سوی نشر دانژه منتشر می‌شود._

دکتر لادن فتاح در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: کتاب «مبانی شناخت درمانی و فراتر از آن» درباره مبانی و پایه‌های شناخت درمانی و مفاهیم بنیادین آن بحث می‌کند.

وی با اشاره به اينكه اين كتاب را ویژه دانشجویان مبتدی حوزه شناخت درمانی ترجمه كرده است، گفت: شناخت درمانی یکی از روش‌های نوین در درمان بیماران محسوب می‌شود که چندی است در ایران مورد توجه قرار گرفته است. این کتاب نیز علاوه بر دانشجویان برای پزشکان و روانشناسانی که به تازگی فعالیت‌های خود را بر مبنای شناخت درمانی آغاز کرده‌اند، مناسب است.

فتاح با تاکید بر اینکه کتاب حاضر برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه آموزش مبانی مورد استفاده واقع مي‌شود، توضیح داد: اثر دیگر «جودیت برگ» نیز با عنوان «شناخت درمانی بیماران مشکل» در دنباله کتاب قبلی ترجمه شده است.

این کارشناس روانشناسی بالینی یادآور شد: دانشجویان و پزشکان در حوزه شناخت درمانی پس از مطالعه مبانی این روش، نیازمند یادگیری درمان انواع بیماری‌ها هستند.

وی در پایان گفت: هر دو کتاب «مبانی شناخت درمانی و فراتر از آن» و «شناخت درمانی برای بیماران مشکل» در 400 صفحه از سوی انتشارات دانژه آماده و در ابتداي سال جديد منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها