شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
آشنايي با مجموعه خواص تَره در يك كتاب

كتاب «تَره درماني» اثر زهره حاجي قاسمي به زودي از سوي انتشارات «بينش آزادگان» اصفهان منتشر خواهد شد. اين كتاب علاوه بر بيان خواص تَره، به شرح غذاهايي كه مي‌توان در آنها از گياه تَره استفاده كرد، پرداخته است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، مخاطبان با مطالعه كتاب «تره درماني» با انواع بيماري‌هايي كه توسط گياه تره قابل درمان‌ هستند، آشنا خواهند شد و مي‌آموزند كه وجود تره در كدام غذاها مفيد و در كداميك مضر است.

مولف در اين اثر به معرفي انواع مزاج‌ها در افراد پرداخته و عنوان مي‌كند كه افراد داراي مزاج‌هاي مختلف در كنار استفاده از تره بايد چه چيزي مصرف كنند كه به آنها از نظر جسمي، آسيبي وارد نشود.

مولف در بخشي از اين اثر به مواردي اشاره دارد كه به صورت مطالعه آزاد تنظيم شده‌اند. شناخت بيماري‌ها از طريق تغييرات صورت گرفته در اعضاي بدن، تاثيرات رنگ در سلامتي افراد، تشخيص بيماري از طريق مردمك چشم، علائم بيماري ايدز، علائم هشداردهنده سرطان، عناوين بيماري‌هايي كه با حجامت قابل درمان‌اند و دستورات بهداشتي براي زنان شيرده، از جمله اين موارد به شمار مي‌آيند.

كتاب‌هاي «جعفري درماني» و «خاك‌شير درماني» از ديگر آثاري‌اند كه توسط زهره حاجي قاسمي در دست تاليف هستند و به زودي راهي بازار نشر خواهند شد.

چاپ نخست كتاب «تَره درماني» در شمارگان 1000 نسخه و 208 صفحه به زودي از سوي انتشارات «بينش آزادگان» اصفهان منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها