یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱
اکرادی: جشنواره شاعران جوان را به تکاپو وامی‌دارد

همت‌علی اکرادی معتقد است جشنواره شعر فجر شاعران جوان را به تکاپوی بیشتر برای رقابت وامی‌دارد تا هم در زمان حال، مطرح و هم در آینده به عنوان شاعری پیشکوت و شاخص شناخته شوند./

اکرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: جشنواره شعر فجر طی چند سالی که از برگزاری آن می‌گذرد توانسته است جایگاه حقیقی خودش را در میان شاعران به ویژه شاعران نسل جوان باز کند. چنین رقابت‌هایی شاعران جوان را به تکاپوی بیشتری برای رقابت وامی‌دارد.

وی تقدیر از پیشکسوتان را مزیت دیگر این جشنواره برشمرد و اظهار داشت: قدردانی از پیشکسوتان سبب می‌شود شاعران جوان نیز مشتاق شوند و تلاش بیشتری کنند تا به چنین جایگاهی دست یابند و در آینده از آن‌ها به عنوان شاعری پیشکسوت و مطرح قدردانی شود.

این شاعر به نقش‌آفرینی دبیران حوزه اجرایی و علمی جشنواره اشاره و تصریح کرد: به‌طور کلی در حوزه اجرایی و علمی دبیران هر حوزه در بهتر و جامع برگزار شدن جشنواره نقش‌آفرین هستند.

وی در پایان یادآور شد: امسال نیز محمود اکرامی‌فر به عنوان دبیر علمی مسوولیت این حوزه را برعهده دارد و با توجه به توانایی‌هایی که پیش‌تر در این زمینه از او دیده‌ایم می‌توانیم این پیش‌بینی را داشته باشیم که جشنواره امسال نیز در سطح خوبی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط