چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۹
هيات داوران يازدهمين دوره جايزه انتخاب بهترين كتاب دفاع معرفي شدند

هيات داوران يازدهمين دوره از جايزه انتخاب بهترين كتاب سال دفاع، از سوي معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبري يازدهمين دوره از جايزه انتخاب بهترين كتاب سال دفاع، در بخش "داستان و رمان"، مهدي ميركياني، مصطفي خرامان، داوود غفارزادگان و مصطفي فعله‌گري با سر داوري ابراهيم حسن‌بيگي؛ در بخش شعر زهير توكلي احمد نادمي، قربان وليئي و مصطفي عليپور با سرداوري صابر امامي؛ در بخش "خاطره" مريم برادران، مهدي فراهاني، مسعود ترحمي و مصطفي عليپور با سرداوري رحيم مخدومي؛ در بخش "زندگينامه داستاني" جهانگير خسروشاهي، مرجان فولادوند، محمد ناصري و مهدي كاموس با سرداوري نصرت الله محمودزاده؛ در بخش "تحقيق و پژوهش حقوقي – اجتماعي دفاع مقدس" سيد قاسم زماني و غلامعلي فروغي با سرداوري علي شجاعي صائين به عنوان داوران و سرداوران معرفي شدند.

همچنين در بخش "تحقيق و پژوهش نظامي" احمد دلير و محسن لودريان با سرداوري سرتيپ مسعود بختياري و در بخش "طراحي و گرافيك" علي وزيريان و عليرضا قادري با سرداوري حميد شريفي‌آل‌شريف به داوري آثار رسيده مي‌پردازند.

داوران بخش "جنگ و زندگينامه" نيز رضا ميركياني، حبيب يوسف زاده، جواد محقق و عزت الله الوندي هستند كه سرداوري آنها را ابراهيم احدي مطلق به عهده خواهد داشت.

در بخش "تحقيق و پژوهش ادبي" نيز داوران متشكل از منوچهر اكبري به عنوان سر داور، با همراهي دكتر حسنعلي قبادي، كامران پارسي‌نژاد، دكتر غلامرضا رحم‌دل و دكتر مهين پناهي خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط