شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷
«صمصامی» يك بغل شعر و افسانه برای نوجوانان می‌آورد

نسرين صمصامي از نويسندگان و شاعران حوزه‌ي كودك و نوجوان، اين روزها چند مجموعه شعر و يك مجموعه افسانه براي كودكان و نوجوانان در دست چاپ دارد.

ايبنا نوجوان: اين شاعر و نويسنده‌ي حوزه‌ي كودك و نوجوان درباره‌ي تازه‌ترين كتاب‌هايش به خبرنگار ما گفت: افسانه‌هايي كه براي نوجوانان گردآوري كرده‌ام، مجموعه‌اي از افسانه‌هاي اصيل آذربايجان است.

او افزود: اين افسانه‌ها را پس از گردآوري، به سبك خودم براي نوجوانان بازنويسي كردم؛ به اين دليل كه زبان اين افسانه‌ها، قديمي است و براي نوجوانان امروزي زياد جذاب نيست. 

اين نويسنده‌ي كودك و نوجوان با تاكيد بر اين كه بازنويسي اين افسانه‌ها به‌تازگي به پايان رسيده است، يادآور شد: هنوز نامي براي اين مجموعه پيدا نكرده‌ام و دارم دنبال نامي مناسب مي‌گردم تا پس از انتخاب نام، آن را به ناشر بسپارم.

او كه تا كنون شعرهاي بسياري براي كودكان و نوجوانان سروده است و برخي از شعرهايش نيز در كتاب‌هاي فارسي را بخوانيم دوره‌ي ابتدايي منتشر شده‌اند، علاوه بر اين كتاب‌ها چند مجموعه‌ي شعر نيز در دست چاپ دارد.

صمصامي با اشاره به اين كه ممكن است نام اين مجموعه‌ها تغيير كند به نام آن‌ها اشاره نكرد و تنها گفت: در ميان اين مجموعه شعرها هم مجموعه‌اي براي نوجوانان دارم و هم مجموعه‌اي براي كودكان سروده‌ام. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها