پنجشنبه ۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
انتشار متن منابع مكتوب و چند رسانه‌اي در پایگاه اطلاع‌رسانی حج

پایگاه اطلاع‌رسانی حج، وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، برای آشنايی و آموزش گسترده زائران عتبات عالیات، اقدام به تحقیق و تالیف کتاب و نشریات ویژه کرده و متن تعدادي از منابع مكتوب و چند رسانه‌ای را برای آموزش زائران در فضاي اينترنتي قرار داده است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، متن کامل ۲۲ جلد کتاب ، 17 مقاله تخصصی، دو فصلنامه و دو لوح فشرده تصویری درباره سفر به عتبات عالیات و سوریه به تازگي در اين پایگاه قرار گرفته‌اند. 

همچنين فیلم آموزشی «زائر فرات» در بخش فیلم‌های پایگاه حج در فضاي مجازي قرار داده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه تخصصی حج (بخش عتبات عالیات) این کتاب‌ها و مقالات را به صورت آنلاین و پس از دانلود كردن، مطالعه کنند. 

این پایگاه کتاب‌های فراوانی را در حوزه سفر به عتبات عالیات، فلسفه و تاریخ قیام عاشورا برای اطلاع‌رسانی به زائران و ارتقای سطح معرفتی آنان تهیه کرده است و با روش‌های گوناگون(چاپ آثار مكتوب يا از طريق فضاي مجازي) در دسترس زائران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد. 

کتابخانه تخصصی ـ دیجیتالی حج، وابسته به بعثه مقام معظم رهبری با ارايه بیش از دو هزار و پانصد کتاب و مقاله، بخشي از منابع اين حوزه را از طريق فضاي دیجیتال در اختيار پژوهشگران و زائران قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط