سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۲
اهداي 100 نسخه كتاب به دانشگاه کلمبیا

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اهدای صد جلد کتاب کاریکاتور اشغال عراق و افغانستان به کتابخانه کلمبیای آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس، سردار ميرفيصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه مراسم اعلام مرز شلمچه به عنوان مرز دوستی و برادری دو کشور عراق و ایران و اعلام برادرخواندگی خرمشهر و بصره، افزود: به پاس خویشتنداری و متانت دانشجویان دانشگاه کلمبیا در جریان سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد و برای تشکر از روحیه آزادی‌خواهی و حق‌جویی دانشجویان این دانشگاه، یکصد جلد کتاب کاریکاتور اشغال به همراه ترجمه انگلیسی کتاب «خدا بود و دیگر هیچ» اثر شهید سرافراز و دانشمند بزرگ دکتر مصطفی چمران ،به کتابخانه این دانشگاه اهدا می‌شود.

کتاب کاریکاتور اشغال عراق و افغانستان حاوی آثار کاریکاتوریست‌های کشورهاي جهان است که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  به چاپ رسیده‌است. 

در پي اين اقدام رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز این اقدام سردار باقرزاده را اقدامی گستاخانه خواند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها