پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
"پل استر" ماجرای سه نسل را روایت کرد

«مون پالاس» کتاب جدیدی از پل استر، نویسنده امریکایی با ترجمه لیلا نصیری‌ها به بازار کتاب ایران عرضه شد. نصیری‌ها این کتاب را ماجرای روایت سه نسل می‌داند که سرنوشت‌ آنها به هم آمیخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،«مون پالاس» کتاب جدیدی از پل استر، نویسنده امریکایی، با ترجمه لیلا نصیری‌ها در بازار کتاب عرضه شد.

«مون پالاس» هفتمين اثر پل استر، داستان نويس 58 ساله آمريكايي است كه براي اولين‌بار در سال 1986 میلادی به انتشار رسيده است.

استر در اين داستان، هويت انسان در ايالات متحده آمريكا و در شهر پر ازدحام نيويورک را بررسی می‌کند و از تنهايي آدمي سخن مي‌گويد.

نصیری‌ها، مترجم این کتاب، پیشتر در گفت و گو با خبرنگار "ایبنا" در مورد این کتاب توضیح داده بود:‌«مون پالاس» از آثار جذاب استر محسوب مي‌شود. از آن جمله رمان‌هايي كه مملو از ايده‌هاي شگفت انگيز و خلاق است و در اين كتاب ماجراي سه نسل روايت مي‌شود كه سرنوشتشان به هم مي‌آميزد.

نشریه «ساندی تایمز» این کتاب را این‌گونه معرفی کرده است: «مون پالاس» هم زمان با فرود انسان بر کره ماه آغاز می‌شود و در زمان پس و پیش می‌رود تا سه نسل قرن بیستمی را به تصویر بکشد. مارکو استنلی فاگ کس و کاری ندارد و از جمله آدم‌های بی قراری است که مدام گذشته‌شان را زیر و رو می‌کنند تا کلید معمای سرنوشت‌شان را به چنگ بیاورند. استر در ایرن رمان مهارت قصه گویی‌اش را در خدمت رمان مدرن به کار می‌گیرد.

در پشت جلد این کتاب نوشته‌ای از دن دلیلو، نویسنده امریکایی به این شرح منتشر شده است: «مون پالاس» سرگرم کننده‌ترین و تاثیرگذار‌ترین رمان استر است. نویسنده‌ای با خلاقیتی بی‌همتا که هوش و اصالت از نوشته‌هایش سرریز می‌شود.

«مون پالاس» در 421 صفحه، با قیمت 5000 تومان، توسط انتشارات افق به بازار کتاب ایران عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط