جمعه ۱۳ مهر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
صد گفت‌و‌گو با مشاهیر فرهنگ کتاب شد

کتابی شامل 107 گفت‌و‌گوی مطبوعاتی با مشاهیر فرهنگ و هنر ایران، از جمله محمود دولت آبادی، لوریس چکناوریان، عزت‌الله انتظامی و علی نصیریان و... به زودی در قالب کتاب منتشر می‌شود. لاله عالم، نویسنده و روزنامه نگار، این گفت‌و‌گو ها را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، لاله عالم، نویسنده و روزنامه نگار، مجموعه‌ای از صد گفت‌و‌گوی مطبوعاتی خود با مشاهیر فرهنگ و هنر ایران را در قالب يك کتاب منتشر می‌کند.

وی در مورد این کتاب به خبرنگار "ایبنا" گفت:‌ هدفم تنها این بود که با انتشار این مجموعه گامی برای اعتلای فرهنگ برداشته باشم. گفت‌و‌گوهایی که در این کتاب جمع آوری شده، با برجسته‌ترین اهالی فرهنگ و هنر صورت گرفته و نظرات و عقاید و راهکار‌هایی که آنها برای اعتلای فرهنگ در نظر داشتند،گرد آمده است.

عالم، این مجموعه را که شامل 107 گفت‌و‌گوی جداگانه است، در سالهای 83 و 84 انجام داده است و در آن گفت‌و‌گو با افرادی چون محمود دولت آبادی، لوریس چکناوریان، آیدین آغداشلو، عزت‌الله انتظامی، علی نصيریان، کامبیز روشن‌روان، پروانه معصومی، شهاب حسینی، گلشیفته فراهانی، حامد بهداد و یغما گلرویی درج شده است.

این کتاب هم اکنون آخرین مراحل انتشار را سپری می‌کند و به زودی توسط انتشارات پوینده به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها