شنبه ۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۷
بادبادك فراری

قصه‌ي زندگي بادبادك‌ها مي‌تواند داستان زندگي ما آدم‌ها باشد. كافي است به جاي نام هر بادبادك نام يك آدم را بگذاريد و ماجرا را به دنياي خودمان بياوريد. «بادبادك فراري» داستان‌هايي آموزنده از دنياي ماست.

ايبنا نوجوان: «بادبادك فراري» سه داستان از دنياي بادبادك‌هاست. داستان نخست «زيباترين بادبادك» درباره‌ي بادبادكي زيبايي كه همه آرزو دارند صاحبش باشند؛ اما هر كس آن را مي‌خرد با مشكلاتي روبه‌رو مي‌شود.

داستان «چه كسي برنده است؟»، قصه‌ي مسابقه‌اي بين بادبادك‌هاست. بادبادك قرمز تصميم دارد به هر قيمتي كه شده برنده‌ي اين رقابت شود و حاضر است براي پيروز شدن هر بلايي برسر رقيبانش بياورد؛ اما سرانجام چه اتفاقي مي‌افتد؟

داستان آخر كتاب، «بادبادك فراري» درباره‌ي بادبادكي است كه نخش را پاره كرده و از دست صاحبش فرار مي‌كند؛ اما بعد از فرار اين بادبادك كوچولو، چه بر سرش مي‌آيد؟

«طوبا اورنگ» نويسنده‌ي كتاب«بادبادك فراري»، كارشناس ارشد روان‌شناسي است و سال‌ها تجربه‌ي كار با بچه‌ها را دارد. او با داستان‌هاي آموزنده از دنياي بادبادك‌ها به بچه‌ها آموزش مي‌دهد تنها به ظاهر توجه نكنند، در رقابت‌ها فقط به پيروزي خودشان توجه نداشته باشند و خيلي به دنبال آزادي بي‌حد و حساب نباشند.

موسسه‌ي فرهنگي و هنري «اورنگ آفرين»، چاپ نخست كتاب «بادبادك فراري» را در سال 1389 با قيمت 700 تومان روانه‌ي بازار كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها