یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱
دوبي ميزبان نخستين نمايشگاه كاغذ خاورميانه

صنعت توليد كاغذ در شبه جزيره عربستان هر سال حدود 700 ميليون دلار درآمد دارد و اين بازار پرسود، شركت «ايپك مسه» فرانكفورت را به فكر برگزاري نمايشگاه محصولات كاغذ خاورميانه در دوبي انداخته است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از سعودي گازت،شبه جزيره عربستان شامل عربستان سعودي، كويت، بحرين، قطر، امارات متحده عربي و عمان مي‌شود و تنها امارات متحده عربي از اين صنعت درآمد 400 ميليون دلاري داشته است. 220 ميليون دلار از اين درآمد نصيب عربستان سعودي شده در حالي كه كويت، قطر، بحرين و عمان همگي با هم در آمدي معادل 65 ميليون دلار از اين صنعت داشته‌اند. 

اين نمايشگاه كه براي نخستين بار از 7 تا 9 مارس 2011( 16 تا 18 اسفند) در مركز نمايشگاهي بين‌المللي دوبي برپا مي شود، آخرين تغيير در تقويم نمايشگاهي دوبي است. 

تاكنون حضور بسياري از نقش آفرينان اين صنعت از آلمان همچون شركت هاي پليكان ، لامي و اشنايدر و همچنين شركت هايي در زمينه توليد لوازم التحرير مانند شركت هال مارك و پاكسوس از اروپا قطعي شده است. 

شركت بين المللي فاروق نيز كه از سال 1980 تاكنون در دوبي فعاليت مي كند، محصولات خود را در اين نمايشگاه ارائه خواهد كرد.اين شركت 3 شعبه در امارات متحده عربي دارد كه محصولات خود از جمله كاغذ و لوازم التحرير را به بيش از 80 كشور در سراسر جهان صادر مي كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها