دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۸
فرازمند سومین دفتر شعرش را آماده چاپ می‌کند

حسن فرازمند گردآوری و تدوین سومین دفتر شعرش را در دست دارد. همچنین به زودی نخستین دفتر شعر او برای تجدید چاپ به ناشر سپرده خواهد شد.\

فرازمند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: چاپ دوم مجموعه شعر «کلوزآپ، نمای نزدیک» را که در سال 1386 توسط نشر روزگار منتشر شد در دست دارم. در حال حاضر چاپ نخست آن در بازار کتاب موجود نیست.

وی درباره تغییرات چاپ دوم این مجموعه اظهار داشت: عمران صلاحی مقدمه‌ای بر این مجموعه نوشته بود که در چاپ نخست آن منتشر شد و در چاپ دوم نیز منتشر می‌شود. همچنین منتقدان نیز نقدهایی بر این مجموعه نوشته‌اند و این نقد و نظرها را به کتاب اضافه می‌کنم.

این شاعر افزود: مجموعه شعر «کلوز آپ، نمای نزدیک» حدود 210 قطعه شعر سروده شده در دهه 60 تا اواخر دهه 70 را در 265 صفحه شامل می‌شود. هنوز ناشر این مجموعه مشخص نیست.

وی در حال حاضر سرگرم تدوین شعرهای سال‌های اخیر خود است. البته بخشی از این شعرها در مجموعه شعر «برگ و باد» منتشر شده‌اند.

فرازمند درباره تعداد اشعار این مجموعه توضیح داد: حدود 500 قطعه شعر نیمایی پیرامون مضامین اجتماعی و مسائل روزمره زندگی را برای این دفتر که هنوز عنوان و ناشر آن مشخص نیست در نظر گرفته‌ام.

حسن فرازمند متولد 1335 در ورامین و از شاعران نسل دهه پنجاه است. وی نخستین ترانه‌ها و شعرهایش را در مطبوعات و رادیو تلویزیون ارائه کرده است. همچنین علاوه بر سرایش شعر به نویسندگی و خبرنگاری نیز می‌پردازد. نخستین دفتر او با عنوان «کلوزآپ، نمای نزدیک» توسط نشر روزگار و دومین دفتر شعرش با عنوان «برگ و باد» که دربرگیرنده 310 شعر نیمایی سروده شده طی سال‌های 1384 تا 1388 توسط انتشارات انجمن شاعران ایران منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط