چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰
كار و كتاب پيوند مي‌خورند

همزمان با هجدهمين دوره برگزاري هفته كتاب در معاونت اجتماعي و فرهنگي وزارت كار و امور اجتماعي در برنامه‌اي موسوم به جشن «كتاب، كار و تعالي» كه با حضور سه تن از وزيران برگزار مي‌شود، از دو كتاب «زني با كفش‌هاي مردانه» و «آداب و اخلاق كار در فرهنگ اسلامي» رونمايي مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين آثار با محور اخلاق و آداب كار و مسايل فرهنگي جامعه كار و توليد كشور تاليف شده‌اند. 

 اين آثار در مراسمي با حضور دكتر عبدالرضا شيخ‌الاسلامي، وزير كار و امور اجتماعي، مهندس علي‌اكبر محرابيان، وزير صنايع و معادن و دكتر سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رونمايي خواهند شد.

امضاي تفاهم‌نامه‌هايي ميان وزارت كار و امور اجتماعي و نهاد كتابخانه‌هاي كشور براي ايجاد تسهيلاتي به منظور استفاده كارگران و خانواده‌هاي آنان از خدمات كتابخانه‌اي، از ديگر برنامه‌هاي اين جشن به شمار مي‌آيند.

تقدير از مصنفان و مولفان جامعه كارگري از ديگر برنامه‌هاي جشن «كتاب، كار و تعالي» است كه از ساعت 14 تا 16 روز دوشنبه(اول آذر ماه) در ساختمان مركزي وزارت كار و امور اجتماعي به نشاني خيابان آزادي، جنب مسجد صاحب الزمان(عج)، طبقه همكف ساختمان مركزي وزارت كار و امور اجتماعي، سالن 17 شهريور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها