دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱
بنياد فردوسي از «پري صابري» تقدير كرد

بنياد فردوسي در اجراي ويژه نمايش «رستم و اسفنديار» با حضور سفراي كشورهايي چون مكزيك، روماني، سوئد و برزيل از پري صابري به دليل يك عمر تلاش مستمر در اجراي نمايش‌هاي ايراني به ويژه شاهنامه فردوسي تقدير كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، نمايش «رستم و اسفنديار»، شب گذشته ويژه هنرمندان و خبرنگاران روي صحنه رفت و در پايان نمايش، بنياد فردوسي از پري صابري با اهداي لوح يادبود تقدير كرد. 

در اين اجرا هنرمندان سينما، تئاتر نيز حضور داشتند كه مي‌توان به خسرو سينايي، هادي مرزبان، فرزانه كابلي، منيژه محامدي، نادر رجب‌پور، چيستا يثربي و محمد اسكندري اشاره كرد. عبدالحسين مختاباد و حسين مسافرآستانه از ديگر مهمانان نمايش بودند. 

نمايش «رستم و اسفنديار» در حالي اجرا شد كه نمايندگان و سفيراني از كشورهاي هند، ‌سوئد، مكزيك، بنگلادش، تركيه، روماني و افغانستان نيز حضور داشتند. سيدمحمد بهشتي، احمد مسجدجامعي و مرتضي كاظمي مديران اسبق تئاترشهر نيز از اين نمايش ديدن كردند.

انوش معظمي در نقش رستم، عامر مسافرآستانه در نقش اسفنديار، پروين هادي‌نيا در نقش سيمرغ، پژمان كاشفي در نقش گشتاسب، محمد احمدي در نقش ستاره‌شناس، الهام دهقاني در نقش كتايون و رخش، سهيلا پورگرامي در نقش رودابه در «رستم و اسفنديار» بازي مي‌كنند. 

نمايش «رستم و اسفنديار» به كارگرداني پري صابري هر شب ساعت 20 در تالار اصلي تئاترشهر اجرا مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها