چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
برپايي نمايشگاه كتاب در استان‌هاي خراسان رضوي و شمالي

كارشناس انتشارات مدرسه از برپايي نمايشگاه كتاب در استان‌هاي خراسان رضوي و خراسان شمالي خبر داد و گفت: اين نمايشگاه‌ها به مناسبت هفته كتاب و به مدت يك هفته از ساعت 9 صبح تا 8 شب در استان‌هاي مذكور برپا خواهند شد._

محمد حسين محبت‌پناه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: انتشارات مدرسه با همكاري ساير ناشران حوزه آموزش و پرورش كه انتشارات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، انتشارات تربيت و انتشارات بوستان قم از جمله آنها به حساب مي‌آيند، همراه با اداره كل آموزش و پرورش هر دو استان حدود 1100 عنوان كتاب را براي عرضه در نمايشگاه‌هاي كتاب استان‌هاي خراسان رضوي و خراسان شمالي ارايه كرده است.

كارشناس انتشارات مدرسه تصريح كرد: كتاب‌هاي ارسالي به اين نمايشگاه‌ها به حوزه‌هاي كودك و نوجوان، ادبيات، علمي، معارف اسلامي، مديريت و برنامه ريزي آموزشي و ... مربوط مي‌شوند و مخاطبانشان را دانش‌آموزان دوره پيش از دبستان تا مقطع پيش‌دانشگاهي، اوليا و مربيان، كارشناسان آموزش و پرورش و معلمان مدارس سراسر كشور تشكيل مي‌دهند. 

وي افزود: نمايشگاه كتاب استان خراسان شمالي از روز شنبه(بيست ‌و دوم آبان ماه) در بجنورد، ميدان هفده شهريور، سالن ورزشي آزادي برگزار خواهد شد. همچنين نمايشگاه كتاب خراسان رضوي از روز دوشنبه(بيست ‌و چهارم آبان ماه) در مشهد، خيابان آب ‌و برق، تالار دكتر شهرستاني برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط