سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
2 نمایشگاه تخصصی در کتابخانه دانشگاه شیراز برپا می‌شود

مدير داخلي كتابخانه مركزي و مرکز اسناد دانشگاه شیراز از برپایی دو نمایشگاه تخصصی به در این کتابخانه به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.\

اسماعيلي غضنفري در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: نخستین نمایشگاه دانشگاه شیراز از کتاب‌های مازاد و نشریات به مناسبت هفته کتاب، 22 تا 24 آبان ماه در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: تمامی کتاب‌های مازاد کتابخانه مرکزی دانشگاه شیراز که به صورت اهدایی یا چند نسخه‌اي در کتابخانه موجود بوده، به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه به دانشجویان عرضه می‌شود.

غضنفری با تاکید بر این که نمایشگاه مورد نظر در سالن مطالعه کتابخانه برپا می‌شود، یادآور شد: کتاب‌ها اغلب در تمامی رشته‌ها و در ویرایش‌های چند سال گذشته به دانشجویان ارایه می‌شود.

مدیر داخلی کتابخانه مرکزی دانشگاه شیراز درباره برپایی دیگر نمایشگاه هفته کتاب در این دانشگاه توضیح داد: نمایشگاه کتاب‌های خارجی با همکاری انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل در محل کتابخانه مرکزی برپا می‌شود. در این نمایشگاه کتاب‌ها از سال 2008 میلادی انتخاب شده است.

وی با اشاره به تخفیف ویژه 15 درصدی به دانشجویان دانشگاه شیراز و دیگر دانشگاه‌های جنوب کشور، اظهار داشت: همچنین دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی جنوب کشور نیز می‌توانند از تخفیف این نمایشگاه برخوردار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها