یکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
مجموعه داستاني از مرجان نعمت‌طاوسي منتشر شد

«ماجراي پيچيده يك اتفاق ساده»، نام مجموعه داستاني از مرجان نعمت‌طاوسي است كه از سوي نشر آگه منتشر شده است. اين كتاب دربرگيرنده داستان‌هاي كوتاهي است كه وقايع اغلب آن‌ها از نگاه راوي سوم شخص بيان شده‌اند و حول يك محور مشترك داستاني شكل يافته‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نويسنده در اغلب داستان‌هاي اين كتاب سعي داشته تا از نگاهي فلسفي به خاطرات، دغدغه‌ها و دلتنگي‌هاي قهرمان داستان بپردازد. واگويه‌هاي دروني شخصيت‌هاي داستان در اغلب بخش‌هاي كتاب از نگاه راوي داناي کل توصيف شده‌اند.

اين كتاب به فصولي با نام‌هاي «فصل صفر»، «گرايش به انسان»، «گرايش به لذت و هيجان»، «گرايش شديد به منطق» و «گرايش شديد به غم»، تقسيم شده است.

اولين داستان اين مجموعه «زندگي بدون توازن» نام دارد و اين‌گونه آغاز شده است: «خانه آقاي پي، خانه بسيار قديمي از يك ساختمان دو طبقه بود كه در انتهاي يك كوچه پر رفت و آمد قرار داشت و با اين كه حافظه‌اش هيچ مشكلي نداشت مي‌ترسيد نشاني خانه‌اش را گم كند، ‌براي همين هر ماه يك بار، آن هم براي گرفتن سود پس‌اندازي كه در بانك انتهاي كوچه داشت، از خانه بيرون مي‌رفت...»
 
«ماجراي پيچيده يك اتفاق ساده»، نوشته مرجان نعمت‌طاوسي، امسال(89) از سوي نشر «آگه» منتشر شده است. اين كتاب 141 صفحه‌اي با قيمت 2800 تومان ارايه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط