سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹
مسابقه كتابخواني «سيره‌شناسي پيامبر اكرم(ص)» برگزار مي‌شود

مدير فرهنگي دانشگاه شهيد رجايي از برپايي مسابقه كتابخواني «سيره‌شناسي پيامبر اكرم(ص)» همزمان با ميلاد امام رضا(ع) در اين دانشگاه خبر داد.\

دكتر سعيد جعفر‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) تصريح كرد: مسابقات كتابخواني در دانشگاه‌ به منظور افزايش آگاهي و ترغيب دانشجويان به مطالعه آثاري در مباحث ديني، فقهي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه نتيجه مسابقه پيشين كتابخواني در دانشگاه شهيد رجايي همزمان با ميلاد امام رضا(ع) اعلام مي‌شود، اظهار داشت: در حاشيه اين برنامه، مسابقه ديگري در ارتباط با سيره پيامبر اكرم(ص) به دانشجويان اعلام مي‌شود كه اين مسابقه بدون انتخاب كتاب ويژه‌اي براي علاقه‌مندان است.

دكتر جعفرپور با تاكيد بر اين كه دانشجويان مي‌توانند از ميان منابع معتبر شيعه در ارتباط با پيامبر(ص) مطالبي را مطالعه و خود را براي مسابقه آماده كنند، توضيح داد: مسابقه كتابخواني اين دوره نيز به صورت تستي برگزار خواهد شد.

وي در پايان اظهار داشت: همچنين در راستاي ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني دانشجويان، نمايشگاه كتاب و نرم‌افزار احتمالي دانشگاه شهيد رجايي نيز آبان ماه از سوي مديريت فرهنگي دانشگاه برگزار مي‌شود كه اطلاع دقيق‌تر آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها