شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۵
«ترنم شاليزار» راحله رضایی منتشر می‌شود

«ترنم شاليزار» نام رماني از راحله رضايي است كه به زودي از سوي نشر «آموت» منتشر مي‌شود. به گفته رضايي، وقایع اين رمان از سال 1320 تا امروز رخ مي‌دهند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، رضايي درباره اين كتاب كه تا دو هفته آينده منتشر مي‌شود، توضيح داد: هميشه زندگي واقعي افراد براي نوشن داستان برايم جالب بوده و دوست داشتم كه آن را از زبان خودشان بشنوم و در قالب داستان روايت كنم.

وي افزود: داستان كتاب «ترنم شاليزار» درباره زندگي واقعي زن و مردي است كه بعد از مصاحبه من براي نوشتن اين رمان، فوت كردند. زندگي اين زوج از اين حيث كه شيوه خاصي را در مواجهه با مشكلات زندگي داشتند، برايم جالب بود. به نظر من نوع برخورد آن‌ها با رنج‌ها و مشكلات واقعا تحسين برانگيز است.

رضايي همچنين تصريح كرد: يكي از نكات جذاب اين داستان موضوع نجابت يك زن و درست زندگي كردن او در جامعه است.

وي گفت: بخشي از اين اين داستان كه لحني گزارشگونه دارد، از زبان راوي يا نويسنده و بخش اصلي آن از قول قهرمان زن داستان كه «نرگس» نام دارد، ‌روايت شده است.

رضايي فارغ‌التحصيل رشته مامايي است. اولين رمان او «سرو ناز» نام دارد كه در سال 78 از سوي انتشارات «پر» به چاپ رسيد. از وي همچنين نمايشنامه‌هايي در نشريات مركز بهداشت استان مازندران منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها