شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
چهل برنامه‌ی استان بوشهر به مناسبت هفته‌ی كتاب

به مناسبت هفته‌ي کتاب و کتاب‌خوانی بیش از 40 برنامه در سطح مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان بوشهر برگزار می‌شود.

ايبنا نوجوان: در هفته‌ي کتاب و کتاب‌خوانی در تمام مراکز فرهنگی -هنری کانون استان بوشهر نمایشگاه کتاب و سرگرمی‌های سازنده برپا خواهد شد.

مدیر کانون استان بوشهر در تشریح برنامه‌های هفته‌ي کتاب و کتاب‌خوانی گفت: «در هفته‌ي کتاب و کتاب‌خوانی علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و سرگرمی ویژه، برنامه‌های متنوع ديگري نیز برگزار خواهد شد.»

برگزاری مسابقات مختلف با عناوین صید کتاب، کتاب‌سازی و تصویرگری، جدول کتاب، مطالعه و تحقیق، وبلاگ‌نویسی سفر به دنیای خیالی، پیامک با عنوان زیباترین جمله از کتاب، روخوانی کتاب، تصویرسازی کتاب و مسابقه‌ي نقاشی با موضوع «دوست من کتاب» به همراه مسابقه‌ي ادبی با عنوان «سفر به دنیای کتاب» ديگر برنامه‌های هفته‌ي کتاب است. 

«غلام‌علی قادریان» در ادامه افزود: «علاوه بر این در هفته‌ي كتاب، چندین نویسنده و کتاب جدید به اعضاي کانون معرفی خواهند شد. اعضاي كانون از يك چاپ‌خانه بازديد مي‌كنند و با مراحل چاپ و صحافی کتاب آشنا مي‌شوند.»

برگزاری انجمن شاعران جوان به همراه نقد و بررسی آثار ارائه شده، ساخت کتابچه و برگزاری نمایشگاه آن توسط اعضا، برگزاری کارگاه تصویرگری و کتاب‌سازی با استفاده از مواد دورریختنی، برپایی نمایشگاه سیار کتاب در سطح مدارس و به صدا درآمدن زنگ مطالعه در مدارس از جمله‌ي برنامه‌های مهم هفته‌ي کتاب در مراکز استان بوشهر است.

او در پایان افزود: «با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در هفته‌ي کتاب از اعضاي برتر کتاب‌خوان کتاب‌خانه‌های کانون در ویژه‌ برنامه‌ای تقدیر خواهد شد.»

23 تا 30 آبان به عنوان هفته‌ي كتاب و كتاب‌خواني نام‌گذاري شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها