شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
چند اثر در حوزه حساب ديفرانسيل و انتگرال منتشر شد

كارشناس تحقيق و توسعه انتشارات فاطمي از ترجمه چند عنوان كتاب در حوزه «حساب ديفرانسيل و انتگرال» از سوي اين انتشارات خبر داد و گفت:‌ اين كتاب‌ها اخيرا به كوشش انتشارات فاطمي منتشر شده است./

شبنم نباتي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، عنوان كرد: هدف از تاليف كتاب‌هاي حساب ديفرانسيل و انتگرال، توجه به دستاوردهاي رياضيات، روش‌هاي آموزش حساب ديفرانسيل و انتگرال و ضرورت تاليف كتاب‌هاي مبتني بر پيشينه و نيازهاي آموزش ويژه دانشجويان ايراني است.

وي در ادامه افزود: ‌اين كتاب‌ها براساس ويراست آخر منابع دانشگاه‌هاي كشور و آثاري كه داراي مقبوليت جهاني‌اند، انتخاب شده و همچنين بهترين كتاب‌هاي معتبر در سطح جهاني نيز محسوب مي‌شوند.

نباتي با اشاره به تفاوت در نظام‌ها و نيازهاي آموزشي كشورهاي گوناگون عنوان كرد: براين اساس نياز به تاليف كتاب‌هاي درسي دانشگاهي در كشور وجود دارد. اكنون، انتشارات فاطمي كتاب «حساب ديفرانسيل و انتگرال» اثر سياوش شهشهاني و «حساب ديفرانسيل و انتگرال» به قلم لوييس ليتهلد و جيمز استوارت را منتشر كرده است.

وي در پايان اظهار داشت: آخرین ویراست کتاب «معادلات دیفرانسیل مقدماتی و مساله‌های مقدار مرزی» تألیف ویلیام ای‌بویس و ترجمه حمیدرضا ظهوری زنگنه، اخیرا از سوي نشر فاطمي منتشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها