سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
اسلام‌ستيزان در مسير جنگ‌هاي صليبي گام برمي‌دارند

معاون دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به اهانت آشكار صهيونيسم و استعمار جهاني به مقدسات دين مبين اسلام گفت: اسلام‌ستيزان در راستاي اعمال بي‌شرمانه و پيروي از تفكرات اشتباه دوران جنگ‌هاي صليبي حركت مي‌كنند./

مرتضي مهدوي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، تصريح كرد: حرمت‌شكني قرآن كريم از سوي گروه‌هاي تندرو و افراطي سياسي در پيروي از گام‌هاي مسيحيت در جنگ‌هاي صليبي، با هدف تحريك افكار عمومي جوامع مسلمان صورت گرفته است.

وي در پاسخ به اين سوال كه اكنون نقش مسلمانان در مواجهه با بي‌حرمتي اسلام‌ستيزان چيست،‌ يادآور شد: جامعه جهاني، دستگاه‌هاي ديپلماتيك و سياسي اسلام بايد برخورد قاطع خود را در برابر اين اعمال بي‌شرمانه نشان دهد. 

مهدوي، هدف از توطئه‌هاي دشمن عليه اين دين آسماني را معرفي دين اسلام به عنوان خشن‌ترين و زشت‌ترين مكتب بشري در افكار عمومي برشمرد و اظهار داشت: آمريكا براي دست‌يابي به اهداف استعماري خود در ايران، جنگ نرم را بر اقدامات و برخوردهاي خشن ترجيح مي‌دهد. نمونه اين اهداف اكنون در كشور افغانستان پياده شده است.

معاون دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان اظهار داشت: مسلمانان هوشيار باشند كه با اين اقدامات، ضربه‌اي به حقانيت دينشان وارد نمي‌شود، بلكه اين مسايل تنها تلاشي براي دستيابي به اهداف شوم استعمار جهاني است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها