چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۷
«درون‌مایه‌»‌ رزوان کتاب می‌شود

دومین مجموعه شعر محسن رزوان با عنوان «درون‌مایه» و دربرگیرنده 60 قطعه از شعرهای او در قالب‌های کلاسیک توسط نشر شانی در دست چاپ است و تا سال آینده راهی بازار کتاب می‌شود.\

رزوان در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره مجموعه در دست انتشارش گفت: مجموعه‌ای از شعرهای کلاسیکم در قالب‌های غزل، قصیده و مثنوی در دفتری با عنوان « درون‌مایه» توسط نشر شانی در دست چاپ است.

وی به تعداد و موضوع این سروده‌ها اشاره و تصریح کرد: این مجموعه دربرگیرنده حدود 60 قطعه شعر سروده شده طی سال‌های 1382 تا 1388 است. در این دفتر نگاه جدیدی به مقوله‌هایی همچون مرگ، عشق و نفرت ارائه شده است.

این شاعر توضیح داد: در حوزه شعر کلاسیک در ابتدا به سوی غزل پست مدرن گرایش داشتم اما پس از مدتی به سرعت از این جریان شعری فاصله گرفتم و ترجیح دادم دنباله‌رو جریان ویژه‌ای نباشم. البته این‌که تا چه میزان در این امر موفق بوده‌ام به نظر مخاطبان و منتقدان شعرهای من بستگی دارد.

وی در ادامه از چاپ دوم نخستین مجموعه شعرش خبر داد و افزود: چاپ دوم مجموعه شعر «پیوست» نیز توسط نشر شانی در دست چاپ است. این مجموعه دربرگیرنده 70 قطعه از شعرهای سپید و 30 قطعه «prose poem»(شعر منثور) بود که حدود 9 ماه پیش راهی بازار نشر شد.

رزوان در پایان یادآور شد: استقبال مخاطبان از نخستین مجموعه شعرم راضی کننده بود و امیدوارم مجموعه شعر «درون‌مایه» نیز با همین استقبال روبرو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط