یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
برگزاري نمايشگاه چاپ با حضور 440 شركت داخلي و خارجي

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ، بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته تهران با حضور 60 شرکت خارجي از 15 کشور جهان و با مشاركت 380 شركت داخلي 22 تا 25 شهريور ماه در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.\

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)‌ به نقل از ستاد برگزاري نمايشگاه، علي نيكوسخن، عضو ستاد برگزاري اين نمايشگاه، با اعلام اين خبر افزود: هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ، بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته با وجود فضاي تبليغي ناشي از تحريم‌ها و ركود حاكم بر بازار، همچنين برگزاري دو نمايشگاه بين‌المللي چاپ تهران در كمتر از هفت ماه، با استقبال خوب شرکت‌کنندگان داخلي و خارجي روبه‌رو شده است.

ادامه داد: اين نمايشگاه چهار روزه از ساعت 10 صبح تا 17 بعداز ظهر پذيراي علاقه‌مندان و بازديدكنندگان خواهد بود.

وي با اشاره به حضور شركت‌هاي معتبر اروپايي در اين نمايشگاه، اظهار داشت: در نمايشگاه امسال علاوه بر شركت‌هاي صاحب نام داخلي، شركت‌هاي مطرح خارجي از كشورهاي آلمان، ايتاليا، كانادا، ژاپن، اتريش، لهستان، انگلستان، هلند، كره جنوبي، چين، تركيه، هند، سويس، آمريكا، امارات و تايوان نيز حضور دارند.

رييس اتحاديه چاپخانه‌داران تهران تصريح كرد: اميدواريم اين نمايشگاه فرصتي براي ارايه توانمندي‌ها، رشد و پويايي اين صنعت مادر هم از لحاظ كمي و هم از لحاظ كيفي نسبت به سال‌هاي گذشته شود و رونق و بالندگي هرچه بيشتر اين صنعت بزرگ را فراهم آورد.

به گفته وي، از رهگذر تبادل اطلاعات و افزايش ارتباطات و در نهايت انتقال تكنولوژي روز دنيا به داخل، صنعت چاپ به جايگاه واقعي و بايسته خود دست خواهد يافت.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ، بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته تهران ساعت 10 صبح روز دوشنبه، 22 شهريور، با حضور دكتر محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، افتتاح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط