دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹

کتاب جنجالی «تیلو سارازین» سیاستمدار آلمانی با عنوان «آلمان خود را از میان می برد» با نظریه ادغام خارجیان در جمعيت آلماني، به سرعت برق در کشور آلمان در حال فروش است.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، بسیاری از کتابفروشی ها تا روز 3 سپتامبر (12 شهریور) تمام موجودی خود از این کتاب را به فروش رساندند. طبق اعلام انتشارات «د و آ» تا کنون 70 هزار جلد از این کتاب به بازار عرضه شده و قرار است امروز (دوشنبه) چاپ چهارم این کتاب با تیراژ 80 هزار جلد منتشر مي‌شود. 

به گفته سخنگوی این انتشارات، چاپ پنجم و ششم نیز به تازگی به این خانه نشر سفارش داده شده و بدین ترتیب مجموع تیراژ این کتاب 250 هزار جلد خواهد شد. این رقم نشاندهنده فروش بسیار خوب این کتاب است.

نگاهی به جدول پرفروش ترین کتاب ها نیز گویای این حقیقت است، زيرا  این کتاب مدت‌هاست که در جدول پرفروش ترین کتاب های غیرداستانی سایت آمازون، بزرگترین سایت اینترنتی فروش کتاب، در رده نخست جای دارد و پس از آن کتاب «پایان شکیبایی» نوشته «کیرستن هایسیگ» قاضی درگذشته برلینی که در مورد جرايم نوجوانان به صدور حکم می پرداخت، در رده دوم جای دارد.از زمان سفارش خرید تا تحویل این کتاب به مشتری یک تا سه هفته طول می‌کشد. 

بسیاری از کتابفروشی ها بی صبرانه در انتظار دریافت دوباره این کتاب هستند.«آندرآس هاسلمان» از انتشارات «روهم» در «زیندلفینگن» در این مورد گفت: می‌دانم که هیچ کتابفروشی در این اطراف، ديگر هیچ نسخه‌ای از این کتاب را ندارد.

«سارازین» قرار است 30 نوامبر (9 آذر) در این کتابفروشی برنامه کتابخوانی برگزار كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها