یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳

«برای همیشه؛سرزمین سایه ها» عنوان جدیدترین رمان درجدول پرفروش‌ترین رمان های هفته گذشته آلمان است. اين كتاب را «آلیسون نوئل» نویسنده پرفروش آمریکایی نوشته است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اشپیگل، این رمان که «ماری لوئیز بزنبرگر» آن را به آلمانی ترجمه کرده ،سومین جلد از رمان‌های شخصیت خون‌آشامی به نام «اد» است. این خون آشام در این کتاب به شکلی ناگهانی با زنی آشنا می‌شود و با گذشت زمان احساس می کند که از مدت‌ها پیش وی را می‌شناخته است. روند این کتاب در مورد آشنایی این دو شخصیت با یکدیگر و اتفاق‌هايی است که پس از آن رخ می‌دهد. 

«آلیسون نوئل» نویسنده موفق آمریکایی ، متولد شهر کالیفرنیا است و تاکنون علاوه بر انتشارات رمان های بسیار، جوایز ادبی بی‌شماری را نیز دریافت کرده است. او با نوشتن سری داستان‌های «برای همیشه» که تا کنون شش جلد آن منتشر شده ، خود را به عنوان یک نویسنده پرفروش در عرصه بین المللی مطرح کرد و در جدول پرفروش‌ترین رمان‌های جهان جاي گرفت. حق ترجمه رمان های او و اقتباس سینمایی آن ها تا کنون به 15 کشور جهان فروخته شده است.این رمان در 416 صفحه توسط انتشارات «پیج و ترنر» در آلمان منتشر شده  و در بدو انتشار رده هشتم این جدول را به خود اختصاص داده است.
 
در هفته ای که گذشت،رمان «گناه» نوشته «فردیناند فون شیراخ» با صعود از رده دوم به رده اول، پرفروش ترین رمان هفته شد و پس از آن به ترتیب رمان های زنبور کودن، برگزیده ،دروغ های تابستانی ،رحمت، تا نخستین شعله خورشید، گاراو، تا سپیده دمان و دختربچه ربا به ترتیب در رده های بعدی ایستادند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها