شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷

«روبرتو ساویانو» نویسنده مشهور ضد مافیایی ایتالیا که از سوی گروه تبهکارانه مافیا به مرگ تهدید شده، در یک فیلم سینمایی با عنوان «عصر قانونی» مقابل دوربین می‌رود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری اتریش، این نویسنده 30 ساله که با نگارش رمان «گومورا؛ سفری در قلمرو کامورا» به شهرت رسید، در این فیلم با «انریکو کاریا» کارگردان ایتالیایی همکاری خواهد کرد و نقش مقابل او را «ایزابلا روسلینی» بازی می‌کند.
 
کار تهیه این فیلم را «رنزو روسلینی» برادر «ایزابلا روسلینی» بر عهده دارد و زمان اکران آن نیز سال 2011 میلادی است. 

داستان این فیلم در سال 2020 در شهر ناپل می‌گذرد و در مورد صنعتکاری به نام «نیکولینو آمور» است که شیفته فلسفه است و ناگهان به شکل اتفاقی شهردار ناپل می‌شود و این شهر را به یک شهر ایده آل تبدیل می کند. او مصرف مواد مخدر در شهر «وزو» در نزدیکی ناپل را آزاد می کند و منبع اصلی درآمد «کامورا» ، شاخه مافیایی ناپل را از بین می‌برد و به این ترتیب بر جرايم سازمان یافته پیروز می‌شود. 

«ساویانو» در کتاب «گومورا» به شکل آشکار به امپراتوری مافیایی «کامورا» با کسب و کارش، رهبری و دار و دسته اش پرداخته و از زمان انتشار این کتاب تا کنون تحت محافظت پلیس زندگی می کند.

تنها در کشور ایتالیا از این رمان 2/1 میلیون جلد فروش رفت و به 42 زبان زنده دنیا نیز ترجمه شد.در سال 2008 نسخه سینمایی این فیلم توسط «ماتئو گارونو» دیگر کارگردان ایتالیای ساخته شد و جوایز بسیاری را نیز کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها