پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰
متن حكم معاون جديد امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

متن حكم معاون جديد امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كه شب گذشته توسط سيد محمد حسيني،‌وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به اين سمت منصوب شد انتشار يافت._

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، در متن حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آمده است: تطابق دايره توان و تكليف، محيط براي موفقيت‌هاي بزرگ را فراهم مي‌آورد كه به بهاي آن، كالاي ناشدني‌ها را مي‌خرد. فرهنگ زاييده عقل است، محاطي در محدوده خرد جمعي دارد كه مدير موفق جز بر اين سياق دل نمي‌سپارد! 

حسيني در ادامه اين حكم آورده است: جنابعالي را كه بحمدالله در عداد مديران موفق و مطلع هستيد و مراتب شايستگي در شئون و ابعاد مختلف را دارا هستيد و نظر به وثوق كامل و اعتماد واصل، به سمت معاون امور فرهنگي منصوب مي‌كنم.
 
وي همچنين آورده: انتظار دارم با درنظر گرفتن شموليت فرهنگ و اصالت حوزه مرتبط به بخش هاي مغفول ، توجه لازم مبذول گردد. تدوين منشور مطالبات نظام و نيازهاي بحق مردم، ايجاد شوراهاي مشورتي كماهوحقه ، ساماندهي چاپ و نشر، حمايت از كتب ارزشمند و مولفان آن، همكاري مجدانه با كارگروه كتاب دولت و توجه ويژه به اشاعه فرهنگ كتابخواني، استمداد از مراجع فكري جامعه و تامين و تغذيه اطلاعاتي ايشان، ديده باني و نگاهباني مرزهاي فرهنگي و انعطاف به سمت حوزه‌هاي نرم افزاري و در نهايت دستيابي واقعي به جايگاه حقيقي اين وزارتخانه ، اموري است كه تحقق آن به هر ميزان، خرد گزين است و اعتبار آفرين! كه در مقابل همت و حميت جمعي و اراده پولادين ، امري است مستكين و در آستين ! به عنايت رب العالمين.
 
بهمن دري از كارشناسان زبده كتاب است و 25 سال سابقه مديريت فرهنگي و مطبوعاتي دارد. نويسنده بيش از يك هزار مقاله، تحليل، تفسير و نقد در حوزه هاي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، ادبيات ايران و جهان و رخدادهاي داخلي و خارجي در راديو، مطبوعات و نشريات است .
 
مسووليت‌هايي چون سردبيري مجله پيام انقلاب، رييس انتشارات كل سپاه، قائم مقام اداره ويژه كتاب وزارت ارشاد، سردبير هفته‌نامه سروش، معاونت فرهنگي و قائم مقام انتشارات صدا وسيما، عضو شوراي نشر سازمان فرهنگي – هنري شهرداري تهران و معاونت فرهنگي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز نهاد رياست جمهوري را عهده دار بوده  و صاحب تاليفات و آثاري چون (ولايت مطلقه فقيه اصل دين است، راه انديشه، خدمات متقابل ادبيات و سينما، فيلم شناسي دفاع مقدس، فرهنگ شعارهاي انقلاب اسلامي، حماسه مقاومت و مارمولك هاي خانه بدوش) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها