چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۹
بهمن دري اخوي، جايگزين محسن پرويز شد

طي حكمي از سوي دكتر سيد محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، بهمن دري اخوي جايگزين دكتر محسن پرويز، معاون امور فرهنگي وزير ارشاد شد. دكتر پرويز از ارديبهشت 1385 در اين سمت فعاليت مي كرد. از جمله كارهاي بنيادين وي در امور كتاب و كتابخواني، در اين مدت، برقراري جوايزي چون " جلال آل احمد"، "گام اول"،"كتاب فصل" احيا و تقويت دو جشنواره "پروين اعتصامي" و "شعر فجر"، "برگزاري نخستين همايش شاعران ايران و جهان" ، تاسيس "خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)"، به عنوان تنها خبرگزاري تخصصي كتاب در ايران و جهان،" بنياد ادبيات داستاني" و ...بوده است./

پرويز در اين‌باره به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: امروز يكي از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تماس گرفت و گفت كه ظاهرا قرار است تغيير و تحولي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صورت گيرد.

وي ادامه داد: من هم گفتم براي اينكه كارهاي وزارتخانه روي زمين نماند،‌بهتر است كه شخص جديد از اولين روز كاري هفته آينده،بتواند فعاليت خود را آغاز كند و من هم وسايلم را جمع مي‌كنم تا كار مردم انجام شود.

معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين گفت: بر اين اساس امروز بعد از ظهر، حكمي به دست من رسيد كه در آن نام آقاي دري اخوي به عنوان معاون جديد امور فرهنگي وزارت ارشاد ثبت شده بود.

وي درباره تغيير و تحولات در بخش مديريتي كشور گفت: اين تغييرات در حوزه اجرايي طبيعي است و نمي‌شود گفت باعث خسران عظيمي مي‌شود، ‌در برخي مواقع در بعضي از كارها مشكل ايجاد مي‌كند و موجب توقف كارها و در برخي ديگر از مواقع نيز موجب رشد و پويايي مي‌شود.

دكتر پرويز همچنين تصريح كرد: در مدت چهار سالي كه اين مسووليت را بر عهده داشتم،‌تلاش كردم تا به اصلاح زيرساخت‌ها تا حد توان كمك كنم و طبيعي است اگر دوستان جديد نيز اين رويه را در پيش گيرند، آنان نيز‌قطعا موفق خواهند شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها