یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
«گزارشی زین فرش سبز باغ» رونمایی می‌شود

کارشناس قرآن و معارف اسلامی وزارت آموزش و پرورش از رونمایی کتاب بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزی سراسر کشور با عنوان «گزارشی زین فرش سبز باغ» در تاريخ دوم مرداد ماه در تبریز خبر داد.

علی عزتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: همزمان با افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه دانش‌آموزی سراسر کشور در شهر مشهد، از کتاب بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه نیز رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به این که این مراسم با حضور حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش و جمعی از اصحاب رسانه برگزار می‌شود، یادآور شد: مستندات، برگزیده‌های دوره پیشین، تصاویر و برگزیدگان نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در این کتاب گردآوری شده‌اند.

عزتی با تاکید بر این که نخستين دوره مسابقات با حضور مقام معظم رهبری افتتاح شد، اظهار داشت: گزارش برنامه‌ها و برگزیدگان نهایی دوره‌های پیش نيز در این کتاب آمده است.

کارشناس قرآن و معارف اسلامی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که مسابقات دانش‌آموزی قرآن و نهج‌البلاغه صبح روز دوم مرداد ماه با برپایی بزرگترین راهپیمایی قرآنی سراسر کشور همراه خواهد شد، توضیح داد: دانش‌آموزان دختر و پسر با لباس‌های متحدالشکل سپس در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت. مراسم افتتاحیه مسابقات از ساعت 10 تا 12 روز دوم مردادماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط