جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
حضور موسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم

مدیر اجرایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی از اعلام فراخوان حضور موسسات قرآنی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: موسسات قرآنی در بخش نهادها و موسسات در نمایشگاه قرآن کریم حضور فعال خواهند داشت.

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، تصریح کرد: با توجه به این که مدیریت بخش نهادها و موسسات هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بر عهده اتحادیه تشکل‌های قرآنی قرار گرفته، فراخوان حضور موسسات نیز از سوی این سازمان تهیه شده است.

وی با اشاره به این که برنامه‌هایی برای حمایت از موسسات شهرستانی انجام گرفته، یادآور شد: این طرح بر اساس اسکان موسسات شهرستانی به مدت یک ماه در تهران و در ایام ماه مبارک رمضان است.

محمدی با تاکید بر این که هنوز جزيیات برنامه‌های بخش نهادها و موسسات نمایشگاه قرآن مشخص نشده، اظهار داشت: جلسات هماهنگی نمایشگاه از سوی ستاد نمایشگاه قرآن و مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کریم آغاز شده و در حال انجام است.

مدیر اجرایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور تشریح کرد: فراخوان حضور موسسات قرآنی در نمایشگاه به این صورت انجام شده که موسسات در صورت تمایل، موقعیت جغرافیایی و فضای مورد نیاز خود را در آن مشخص کرده و ارسال کنند. این فراخوان اکنون آماده شده است و باید به تایید رییس نمایشگاه قرآن کریم برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط